eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika


wygasło z dniem 2024-05-24


Ta propozycja była złożona przez PGE Systemy S.A.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • zły adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kraków, zajrzyj tutaj: Praca Kraków

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Młodszy specjalista ds. SocialMedia (praca bez doświadczenia) - język niiderlandzki
  • Senior Python Developer - Financial Engineering
  • Front-end Developer (Angular)
  • MONTER/ NIEMCY
  • PRACOWNIK PRODUKCJI
  • ELEKTROMONTER UTRZYMANIA RUCHU SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ
  • Specjalisty ds. IT
  • Security Engineer
  • Pracownik magazynowy
  • Starszy Programista Java

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady