Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
wygasło z dniem 2024-05-24
Ta propozycja była złożona przez PGE Systemy S.A.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta złożona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kraków, zajrzyj tutaj: Praca Kraków
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Młodszy specjalista ds. SocialMedia (praca bez doświadczenia) - język niiderlandzki
- Senior Python Developer - Financial Engineering
- Front-end Developer (Angular)
- MONTER/ NIEMCY
- PRACOWNIK PRODUKCJI
- ELEKTROMONTER UTRZYMANIA RUCHU SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ
- Specjalisty ds. IT
- Security Engineer
- Pracownik magazynowy
- Starszy Programista Java