PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie dyscyplinarne

  • 11. Data: 2006-11-02 10:13:10
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:xn0et8jft4kdyf002@news.tpi.pl browar <d...@o...peel>
    pisze:

    > sory miszczu, ale czy obrazanie kogos podnosi twoje ego?sprawia ze
    > czujesz sie lepszy?
    [cut]
    Nie chciałbym, abyś z faktu iż zdecydowałem się napisać pod twoim postem
    wyciągnął fałszywy wniosek, że ty i twoja opinia mają dla mnie jakiekolwiek
    znaczenie. Nie, nie mają, byłoby to śmieszne.
    Niemniej jest to wirtualne miejsce publicznych wypowiedzi, które są czytane
    przez wiele osób.
    Dlatego użyję cię do ukazania prostej prawdy, że wypowiadając się publicznie
    autor wypowiedzi dobrowolnie poddaje siebie i swoje poglądy ocenie tejże
    publiczności, a ocena ta może być również publiczna i mieć formę krytyczną.
    Jest to istotą dyskusji.
    Nie powinny zatem nikogo myślącego dziwić np. krytyczne uwagi nt językowego
    niechlujstwa.
    Trzeba się liczyć także i z tym, że wypowiadając się publicznie można
    sprowokować do pisaniny wszelkiej maści bałwanów, co właśnie mnie spotkało i
    co - naturalnie - cały czas biorę pod uwagę.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2006-11-02 10:14:03
    Temat: Re: [OT]Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tidqnbx9eacyrb@ja.was.pozdrawljaju Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > Jego posty są przynajmniej (zazwyczaj) merytoryczne i fachowe.
    Dzięki, będę się dalej starał. ;))

    Jotte

  • 13. Data: 2006-11-02 10:55:14
    Od: "browar" <d...@o...peel>

    Herbi wypocil(a):

    > Czy zaczniesz korzystać ze spacji i słownika ortograficznego i
    > wyrażeń?????

    Masz problem ze zrozumieniem tego co napisalem?

  • 14. Data: 2006-11-02 11:05:56
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    e...@d...internetdsl.pl napisał(a):
    > witam
    > mam pytanie dostałem kartkę z informacją ,że pracodawca zwalnia
    > mnie z obowiązku swiadczeń pracy na 7 dni .w tym czasie do związków
    > wpłyneło pismo o zwolnienie mnie dyscyplinarnie

    Ale pechhhhhh

    (pracuje 17 lat)na

  • 15. Data: 2006-11-02 11:26:57
    Od: "browar" <d...@o...peel>

    Jotte wypocil(a):

    > Nie chciałbym, abyś z faktu iż zdecydowałem się napisać pod twoim
    > postem wyciągnął fałszywy wniosek, że ty i twoja opinia mają dla mnie
    > jakiekolwiek znaczenie

    No gdziez bym smial

    > Trzeba się liczyć także i z tym, że
    > wypowiadając się publicznie można sprowokować do pisaniny wszelkiej
    > maści bałwanów

    Trzeba sie takze liczyc z tym ze na grupe moze napisac ktos z nizszym
    ilorazem inteligencji od Szanownego Pana oraz z mniejszym zasobem
    bogatego slownictwa

    > co właśnie mnie spotkało i co - naturalnie - cały
    > czas biorę pod uwagę.

    Wiecej pokory zycze i samokrytyki