PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie

  • 1. Data: 2006-09-25 12:03:54
    Temat: zwolnienie
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam
    podjalem prace, dostalem od razu umowe na 1 rok, mam problemy zdrowotne ale
    obawiam sie ze jak pojde nawet na 3 dni na zwolnienie to nie bede otrzymywac
    80% wynagrodzenia bo za krotko pracuje (okolo 1,5 tygodnia) jaki czas musi
    minac aby dostac chorobowe/

  • 2. Data: 2006-09-27 09:48:39
    Temat: Re: zwolnienie
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    otrzymywac
    > 80% wynagrodzenia bo za krotko pracuje (okolo 1,5 tygodnia) jaki czas musi

    Okres wyczekiwania, bo tak to się nazywa, wynosi 30 dni. Może dadzą Ci
    urlop?
    Kalisima