PracaGrupypl.praca.dyskusje › druk RP 7

  • 1. Data: 2003-01-29 11:14:18
    Temat: druk RP 7
    Od: "Marta " <s...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc pewna sprawe??? W czerwcu ubieglego
    roku zmienilam prace, dostalam od pracodawcy świadectwo pracy, odprawe,
    zalegle swiadczenia itd. teraz jednak dowiedzialam sie ze pracodawca powinien
    takze na moja prosbe wystawic tzw. druk RP 7. Prosze mi wytlumaczyc co to
    jest i czy teraz moge prosic o wystawienie takiego druku???

  • 2. Data: 2003-01-29 11:17:16
    Temat: Re: druk RP 7
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Marta " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takze na moja prosbe wystawic tzw. druk RP 7. Prosze mi wytlumaczyc co to
    > jest i czy teraz moge prosic o wystawienie takiego druku???

    Ten druk bedzie Ci w przyszlosci potrzebny do ustalania emerytury. Owszem
    pracodawca powinien Ci go wystawic na Twoja prosbe, nawet teraz musi to
    uczynic.

    Agnieszka

  • 3. Data: 2003-01-29 17:38:25
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Ten druk bedzie Ci w przyszlosci potrzebny do ustalania emerytury. Owszem
    > pracodawca powinien Ci go wystawic na Twoja prosbe, nawet teraz musi to
    > uczynic.

    Rp-7 wystawia sie za okresy do 31.12.1998, pozniejsze kwoty ma juz ZUS na
    naszych indywidulanych kontach ....
    ,..... o ile takowe sie udalo zalozyc :P

    Jean

  • 4. Data: 2003-01-29 19:45:44
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > Rp-7 wystawia sie za okresy do 31.12.1998, pozniejsze kwoty ma juz ZUS na
    > naszych indywidulanych kontach ....
    > ,..... o ile takowe sie udalo zalozyc :P

    Ale kazdy pracodawca moze RP7 wystawic, nic nie stoi mu na przeszkodzie, a
    kto wie co bedzie w przyszlosci z ZUSem... Chyba lepiej miec papierek w rece
    niz go nie miec?

    Agnieszka

  • 5. Data: 2003-01-29 21:53:24
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > kto wie co bedzie w przyszlosci z ZUSem... Chyba lepiej miec papierek w

    zgadza sie :)

    Jean

  • 6. Data: 2003-01-31 13:18:49
    Od: s...@p...onet.pl

    > Wita.
    Tak możesz prosić pracodawcę, najlepiej pisemnie za potwierdzeniem odbioru.
    Rp 7 potrzebne Ci teraz będzie do obliczenia Twojego kapitału początkowego oraz
    w przyszłości może się przydać do spraw emerytalno - rentowych. Pozdrawiam