PracaGrupypl.praca.dyskusje › zobowiązania

  • 1. Data: 2003-09-26 14:50:58
    Temat: zobowiązania
    Od: "Zbig4" <z...@k...chip.pl>

    Pracowałem do niedawna dla firmy, którą reprezentowałem w sądach, przed
    policją i prokuraturą itd. Po rozwiązaniu stosunku pracy nadal otrzymuję
    wezwania do obowiązkowego stawienia w sądach na terenie całego kraju. Koszty
    takich wyjazdów np. z Wybrzeża na Śląsk są znaczne, wezwany na rano muszę
    korzystać z hotelu jak ostatnio. Sądy naturalnie zgodnie z przepisami
    zawracają, ale tylko dojazd i hotel , z reguły pozostaje mi ok. 30- 35%
    kosztów które muszę sam pokrywać, nie licząc straty czasu. Zamierzam zatem
    wystąpić do mego ex-pracodawcy o zwrot tych kosztów, gdyż ponoszone są w
    ścisłym związku z byłym zatrudnieniem. Jeśli odmówi pozostanie mi droga
    sądowa. Ciekaw jestem czy ktos miał podobne problemy.

    --
    Pozdrawiam- Zbig Kurzawa
    "Clavum clavo"

  • 2. Data: 2003-09-26 15:10:36
    Temat: Re: zobowiązania
    Od: "mer" <m...@o...pl>

    Dla mnie to dziwne jest.
    Albo go jeszcze reprezentujesz, więc oczywiste, że wystawiasz fakture albo nie
    reprezentujesz i
    zachodzi pytanie po co jezdzisz? Przeciez nie jesteś już stroną?

    mer

  • 3. Data: 2003-09-26 15:21:03
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Zbig4" <z...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ścisłym związku z byłym zatrudnieniem. Jeśli odmówi pozostanie mi droga
    > sądowa. Ciekaw jestem czy ktos miał podobne problemy.

    Kłania się wypowiedzenie pełnomocnictwa przez Ciebie lub mocodawcę.

  • 4. Data: 2003-09-26 16:01:20
    Od: "Zbig4" <z...@k...chip.pl>

    Użytkownik "mer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dla mnie to dziwne jest.
    > Albo go jeszcze reprezentujesz, więc oczywiste, że wystawiasz fakture albo
    nie reprezentujesz i
    > zachodzi pytanie po co jezdzisz? Przeciez nie jesteś już stroną?
    Wyjasniam, że choć jestem z wykształcenia prawnikiem jednak nie jestem radcą
    prawnym czy adwokatem. Występowałem na podstawie jednorazowych pełnomocnictw
    jako pracownik firmy, a teraz jestem wzywany jako świadek, stawiennictwo
    obowiązkowe. Sąd w W. ukarał mnie dwoma grzywnami: 200 i 500 zł za
    niestawienie się /wezwania poszły na firmę, nikt mnie nie powiadomił/ tak,
    że sprawa nie jest prosta