PracaGrupypl.praca.dyskusje › no i zlozylem

  • 1. Data: 2003-09-26 11:06:42
    Temat: no i zlozylem
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    Cieszylem sie tym troche w glebi ducha, ale teraz moge podzielic ta radoscia
    z innymi.
    Otoz Prosze Panstwa zlozylem wypowiedzenie.
    Dzwonie do szefa, mowie mu o tym, a on na to: Dlaczego? Co sie stalo? Nie
    rob mi tego!
    he he he
    Oczywiscie mam juz inna propozycje, zanim jej nie dostalem, to siedzialem,
    meczylem sie, ale robilem swoje. Oczywiscie problemem byla kasa. Przyjalem
    tamte warunki pracy, bo bylem lekko przycisniety, oni o tym wiedzieli i po
    chamsku to wykorzystali. Na zadna prosba o podwyzke nie otrzymalem nawet
    lakonicznej odpowiedzi. No ale teraz koniec.
    Szef dalej gadal: a jak bys dotal 500 wiecej?, a 1000?
    Rychlo w czas
    he he he
    Mialem te pare minut satysfakcji. Ale powstrzymalem sie od wyrzygania
    wszystkich zali. Co by nie bylo, jeden szef nie tworzy calej kultury firmy.
    pozdr
    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 2. Data: 2003-09-26 12:08:46
    Temat: Re: no i zlozylem
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl> napisał w wiadomości .
> [...]
    > --
    > "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    > to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

    I to się nazywać odejśc z klasa, nie zrównać do poziomu szefa
    powodzenia w nowej firmie
    JO

  • 3. Data: 2003-09-26 15:32:44
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

> [...]
    > Mialem te pare minut satysfakcji. Ale powstrzymalem sie od wyrzygania
    > wszystkich zali. Co by nie bylo, jeden szef nie tworzy calej kultury
    He he gratuluje :))) Mam nadzieję, że w nowej pracy będzie dużo lepiej!

    mangha