PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa praca będąc na wymowieniu ?????

  • 1. Data: 2007-03-21 15:58:21
    Temat: nowa praca będąc na wymowieniu ?????
    Od: "jan" <f...@w...pl>

    Czy mozna podjąć nowa prace będąc na wymówieniu

    Składam wymowienie i wykorzystuje np 2 m-ce zaległego urlopu.
    W tym czasie podejmuję pracę u innego pracodwacy (na okres próbny) ??

  • 2. Data: 2007-03-21 16:03:12
    Temat: Re: nowa praca będąc na wymowieniu ?????
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 21-03-2007 o 16:58:21 jan <f...@w...pl> napisał(a):

    > Czy mozna podj?ae nowa prace b?d?c na wymówieniu
    >
    > Sk?adam wymowienie i wykorzystuje np 2 m-ce zaleg?ego urlopu.
    > W tym czasie podejmuj? prac? u innego pracodwacy (na okres próbny) ??

    Wolno mieć "w_pytę" etatów/pracodawców jednocześnie.

    Ale to w sumie ciekawe. Pracuję na całym etacie w firmie A, B, C (taki
    obrotny jestem). Któregoś pięknego dnia zwalniam się z nich wszystkich
    (porozumienie stron, wypowiedzenie skrócone do zera) i natychmiast
    zatrudniam się w D. Z trzech świadectw pracy dostarczonych firmie D
    wynika, ze w bieżącym roku zostało mi jeszcze powiedzmy 19+18+22=59 do
    wykorzystania? :)

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 3. Data: 2007-03-21 17:18:38
    Od: "radbilcz" <e...@c...barg.cy>

> [...]
    > zatrudniam się w D. Z trzech świadectw pracy dostarczonych firmie D
    > wynika, ze w bieżącym roku zostało mi jeszcze powiedzmy 19+18+22=59 do
    o ile sie nie myle urlop jest tylko jeden czyli 26 dni

  • 4. Data: 2007-03-22 11:37:19
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    On 21 Mar, 18:18, "radbilcz" <e...@c...barg.cy> wrote:

    > o ile sie nie myle urlop jest tylko jeden czyli 26 dni

    poza tym urlop wykorzystuje sie u "starego" pracodawcy - albo w
    naturze, albo w ekwiwalencie. Urlop nalezny za czas przepracowany u
    "starego" pracodawcy NIE przechodzi do nowego pracodawcy.

    --

    Pozdrawiam,

    glos