PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy przysługuje zasiłek?

  • 1. Data: 2005-04-19 09:16:04
    Temat: czy przysługuje zasiłek?
    Od: "Emilk@" <e...@p...onet.pl>

    Po czterech latach pracy zostałam zwolniona i przez 2 miesiace byłam
    zarejestrowana jako bezrobotna z prawem do zasiłku. Po tych 2 miesiacach
    udało mi sie znalesc prace, gdzie najpierw pracowałam przez dwa miesiące na
    umowe-zlecenia a nastepnie przez 3 na umowe o prace po czym umowa nie
    została mi przedłuzona - czy rejestrujac sie jako bezrobotna mam prawo do
    zasiłku?

  • 2. Data: 2005-04-19 09:58:12
    Temat: Re: czy przysługuje zasiłek?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Emilk@ <e...@p...onet.pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > prace po czym umowa nie została mi przedłuzona - czy rejestrujac
    > sie jako bezrobotna mam prawo do zasiłku?

    imo tak. Trzeba mieć przepracowanych 365 dni w ciągu ostatnich 18
    miesięcy. Przepracowanych znaczy - z minimalną pensją 824/849 zł. Nie
    wiem, jak to jest z umową zlecenie, czy się liczy czy nie (jeżeli była
    na kwotę większą niż to min). Ale nawet jakby się nie liczyło, to
    przerwy masz tylko 2 mies (jako bezrobotna) i 2 mies (umowa zlecenie),
    czyli 4 mies. przerwy. 18 -4 tj. 14 miesięcy masz przepracowane w ciągu
    ostatnich 18 miesięcy. Więcej informacji w UP.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --