PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie o odbyciu studiów

  • 1. Data: 2014-06-01 13:44:46
    Temat: zaświadczenie o odbyciu studiów
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy coś takiego można załatwić zdalnie np. poprzez emaila?
    czy trzeba osobiście? PW

  • 2. Data: 2014-06-01 15:51:11
    Temat: Re: zaświadczenie o odbyciu studiów
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    co prawda ostro, ale nie mogę namierzyć głównego dziekanatu politechniki
    warszawskiej... a może tu chodzi już o rektorat?
    Ktos się orientuje i pomoże?

  • 3. Data: 2014-06-02 09:55:04
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Nie rozumiem, dyplom nie wystarczy?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 4. Data: 2014-06-03 13:24:07
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-06-02 09:55, Stokrotka pisze:
    > Nie rozumiem, dyplom nie wystarczy?

    Aleksander K. też nie miał dyplomu, tylko zaświadczenie i to mu nie
    przeszkodziło w zostaniu prezydentem.

  • 5. Data: 2014-06-03 16:44:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-03 13:24, ktos pisze:

    > Aleksander K. też nie miał dyplomu, tylko zaświadczenie i to mu nie
    > przeszkodziło w zostaniu prezydentem.

    A Wałęsa to miał duplom.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-06-03 17:34:43
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > A Wałęsa to miał duplom.

    a bolkowi to nie dali czasem tytułu profesorskiego?