PracaGrupypl.praca.dyskusjezasilek dla bezrobotnych › zasilek dla bezrobotnych
    From: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zasilek dla bezrobotnych
    Date: Sun, 11 Sep 2005 13:24:05 +0200

    W zwiazku z tym ze od kilku dnim estem bez pracy mam kilka pytan. Ale
    moze na poczatek przedstawie jak wyglada moja sytuacja: Od poczatku
    04.2004 do 15.07.2005r prowadzilem wlasna dzialalnosc gospodarcza.
    Pozniej od 01.08.2005 do 07.09.2005r pracowalem "ma caly etat" no i
    teraz jestem bez pracy.
    1. Czy przysluguje mi jakis zasilek dla bezrobotnych? Jak dlugo itp.
    2. Obecnie mieszkam 200km od swojego miesca zameldowania (w obecnym
    miescu zamieszkania nie jestem zameldowany) czy moge sie zarejestrowac
    w urzedzie pracy w obecnym miescu zamieszkania czy tez moge sie
    zarejestrowac jako bezrobotny tylko w urzedzie w miejscu mojego
    zameldowania?

    Z gory dzieki za pomoc.
    --
    eth_0 | GG:4500044 | ICQ:307540896
    Masz smieszne zdjecie zrobione dzień po imprezie?