PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studio Rentgen

  • 1. Data: 2002-02-11 21:28:40
    Temat: Studio Rentgen
    Od: "tadzio" <l...@g...pl>

    Mam pytanko - moze ktos z was sie juz zetknal z firmami "kastingowymi" -bo
    ja nie ;)
    Moja siostra szukajac pracy trafila do takiego studia i powiedzieli jej ze
    ja przyjmują ( do filmu czy cos takiego).
    Jednak potrzebne jest seria zdjec - "profesjonalnych" (nie wiem czy
    powinienem dawac cudzyslowy) w kazdy razie oni zaoferowali sie pomoc:
    1. czy 600PLN jest "normalna" cena za takie zdjecia?
    2. czy ktos z was slyszal o studio "Rentgen" ?

    dzieki za wszelkie informacje

  • 2. Data: 2002-02-11 21:52:37
    Temat: Re: Studio Rentgen
    Od: "Marcin Kobus" <a...@a...system.pl>

    "tadzio" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > 1. czy 600PLN jest "normalna" cena za takie zdjecia?
    > 2. czy ktos z was slyszal o studio "Rentgen" ?

    Jesli lubi wydawac kase to prosze :)

    > Moja siostra szukajac pracy trafila do takiego studia i powiedzieli jej ze
    > ja przyjmują ( do filmu czy cos takiego).

    Dziwne potencjalny pracodawca chce pieniadze od pracownika za to ze potem
    bedzie musial mu zaplacic ? Gdzie sens a gdzie logika

    Niech uwaznie czyta co podpisuje. Kiedys kolezanka dala sobie zrobic
    zdjecia, dali 200 zl a po pol roku cale miasto bylo z jej buzka.
    Poszla do sadu a kolesie pokazali papier i kwit ze odebrala wynagrodzenie
    200zl :)

  • 3. Data: 2002-02-12 21:46:18
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Stało się to Mon, 11 Feb 2002 22:52:37 +0100, gdy "Marcin Kobus"
    <a...@a...system.pl> napisał:

> [...]
    >zdjecia, dali 200 zl a po pol roku cale miasto bylo z jej buzka.
    >Poszla do sadu a kolesie pokazali papier i kwit ze odebrala wynagrodzenie

    Pamiętacie Mariolę o-kocim spojrzeniu?

    Ta podobno wzięła 2000 zł i choć działo się to parę lat temu, nie wiem
    czy była ostatecznie zadowolona...

    pzdr
    Robert

  • 4. Data: 2002-02-13 00:12:30
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Pamiętacie Mariolę o-kocim spojrzeniu?
    >
    > Ta podobno wzięła 2000 zł i choć działo się to parę lat temu, nie wiem
    > czy była ostatecznie zadowolona...

    Nie rozumiem...
    Jesli podpisala umowe, wiedziala co robi to mogla oddac swoj wizerunek do
    reklamy nawet za 10zl
    To chyba jej sprawa:)

    Nie wiem od kiedy odbior pieniedzy (faktury) jest jednoznaczny z oddaniem
    wizerunku do tv, czy reklamy...:)
    (te przepisy chyba tak szybko sie nie zmieniaja....:))

    Co do tych 600zl za zrobienie portfolio, to zastanowilbym sie.
    Proponowalbym raczej rezygnacje z oferty.
    Nie piszesz w jakim miescie jest to studio rentgen
    (w koncu nie wszystko co z filmem, musi byc w w-wie:))

    Proponowalbym spacer na Chelmska 19/21 (w w-wie)
    Tam znajdziesz kilka fachowych firm, ktore zaoferuja nieco wiecej, a co wazne
    beda chcialy portfolio a nie oferowaly jego zrobienie:)

    Tomek

  • 5. Data: 2002-02-13 22:18:52
    Od: "Lilith" <l...@g...pl>

    Mam nadzieje, ze mi wybaczycie spam, ale mam do Was
    ogromna prosbe.
    Pisze artykul na bardzo szeroko i ogolnie rozumiany temat:
    "Pracoholizm - samotnosc - nawiazywanie znajomosci poprzez
    siec" itp. "choroby cywilizacyjne ;-))
    Gdyby komukolwiek zechcialo sie skrobnac cokolwiek w wolnej
    chwili (mam nadzieje, ze pracoholizm was jeszcze nie opanowal
    w pelni) to bylbym wdzieczny za kazdy, najdrobniejszy wklad -
    materialy i dokumenty oficjalne, dane, badania, historyjki
    zaslyszane i "odczuwane" na wlasnej skorze. Dyskrecja
    gwarantowana ;-P

    TIA
    czyli jak mawiali w czasach prekomputerowych Dzieki z Gorki
    (Wegierskiej na przyklad)

    bardzo prosze o info na adres:
    a...@w...pl