PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapłata za telefon służbowy

  • 1. Data: 2005-05-02 05:07:36
    Temat: zapłata za telefon służbowy
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    Witam!
    Mamy oboje z mężem służbowe telefony komórkowe. Przy odbieraniu telefonu od
    firmy podpisałam oczywiście stosowny "kwit" (b.ogólnikowy), w którym było
    m.in. zobowiązanie do używania tel. wyłącznie w celach służbowych, ..bla bla
    bla, no i zobowiązanie do pokrycia wszelkich przekroczeń przysługującego mi
    limitu. Teraz za każdym razem, gdy przekroczenie limitu nastąpi, podpisuję
    kolejny papier, będący moją dobrowolną zgodą na potrącenie konkretnej kwoty
    z wynagrodzenia za konkretny miesiąc.
    Mój mąż natomiast (w innej firmie) dostał wprawdzie do podpisania to
    pierwsze zobowiązanie - ogólne, ale przy przekroczeniu limitu po prostu
    potrącają mu kwotę z wynagrodzenia i już. Bez billingu, bez niczego. Czy tak
    może być?
    Pozdrawiam!
    Dodi

  • 2. Data: 2005-05-02 11:39:09
    Temat: Re: zapłata za telefon służbowy
    Od: " Ozlem" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dodi <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]

    > potrącają mu kwotę z wynagrodzenia i już. Bez billingu, bez niczego. Czy tak

    U mnie tez tak jest, przekroczenia limitu sa moz;iwe tylko jesli przelozony
    potwierdzi, ze przekroczenie bylo podyktowane koniecznoscia wiekszej ilosci
    rozmow sluzbowych.

  • 3. Data: 2005-05-02 20:10:58
    Od: "ZZ" <z...@o...pl>

    U mnie jest tak ;
    co miesiąc dostajemy biling rozmów / oczywiście są limity na rozmowy
    służbowe / i każdy rozlicza sie niezależnie z rozmów prywatnych, można
    przekroczyć limit rozmów słuzbowych w granicach rozsądku , jeżeli powyżej
    tej granicy stosuje sie oświadczenia o takiej potrzebie. W celu potrącenia
    zgodnie z przepisami pracownik musi wyrazić ZGODĘ za każdym razem .
    temat można dać na grupę pl.soc.prawo ,tam szczegółowo powiedzą .
    pozdrawiam