PracaGrupypl.praca.dyskusje › za granica - czy mam jeszcze szanse?

  • 1. Data: 2004-07-01 17:10:42
    Temat: za granica - czy mam jeszcze szanse?
    Od: "Agenda" <a...@o...pl>

    Czy ktoś z was mógłby polecić mi jakąś 'agencję' a wakacyjną pracą dla
    studentów. Adres www, tel. Czy teraz, po 1 lipca, mam jeszcze szansę gdzieś
    się załapać? Wcześniej myślałam, że będzie kampania wrześniowa i nie
    szukałam. A teraz mogę podjąć pracę w każdej chwili. Ponieważ mieszkam w
    małym mieście nie ma tu żadnych perspektyw wakacyjnych (szukałam), żadnej
    pracy sezonowej. Dlatego chciałabym wyjechać

    --
    pozdrawiam,
    Agenda

  • 2. Data: 2004-07-03 09:15:43
    Temat: Re: za granica - czy mam jeszcze szanse?
    Od: "Marta" <m...@p...onet.pl>

    Widze ze masz ten sam problem co i ja. Tez bym chciala wyjechac na wakacje do
    pracy ale to co znalazlam np na Cypr to są oferty na min 6 miesiecy to jednak
    dla mnie za długo.Wolałabym jednak do niemiec chocby nawet na czarno.Obawiam
    sie ze to juz jest za póżno, chyba ze na jakies zbiory owoców.

  • 3. Data: 2004-07-03 10:49:06
    Od: "Agenda" <a...@o...pl>

    Marta <m...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
    > miesiecy to jednak dla mnie za długo.Wolałabym jednak do niemiec
    > chocby nawet na czarno.Obawiam sie ze to juz jest za póżno, chyba ze

    We Francji na winobranie sezon jest sierpien-wrzesien, wiec musimy szukac w
    tym kierunku...:). Zreszta ja szukam pracy tylko przy zbiorach owocow i w
    rolnictwie. Z inna praca moze byc roznie...I staram sie w Europie. Jeszcze
    mamy szanse cos znalezc.

    ps. Moze ma ktos 'cos' dla 2 osob (2 studentki)?

    --
    pozdrawiam,
    Agenda

  • 4. Data: 2004-07-03 12:09:56
    Od: "Marta" <m...@p...onet.pl>

    A zobacz tu :http://pracujwszwecji.republika.pl/praca.htm

  • 5. Data: 2004-07-03 16:04:52
    Od: "Agenda" <a...@o...pl>

    Marta <m...@p...onet.pl> napisał:
    > A zobacz tu :http://pracujwszwecji.republika.pl/praca.htm

    Tylko trzeba mieć samochód...a ja na razie własne to tylko prawo jazdy ;).
    Kontaktowałaś się z nimi?

    --
    pozdrawiam,
    Agenda

  • 6. Data: 2004-07-07 18:13:38
    Od: i...@p...onet.pl

    Oj, kobitki, widać że ze znajomością języków nietęgo. Pracy po uszy w całej
    Europie, tylko trzeba zrozumieć ofertę, umieć odpowiedzieć na nią, mieć gotowe
    CV, no i umieć się porozumieć z szefem.
    Polecam serwisy: hotrecruit, jobs4students, friday-ad, jobpilot, oraz miliony
    innych. Internet - jak widać - macie...

  • 7. Data: 2004-07-07 19:15:08
    Od: "Agenda" <a...@o...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał:
    > Oj, kobitki, widać że ze znajomością języków nietęgo.

    Oj, żebys się nie pomylił :)

    > Pracy po uszy w
    > całej Europie, tylko trzeba zrozumieć ofertę, umieć odpowiedzieć na
    > nią, mieć gotowe CV, no i umieć się porozumieć z szefem.

    A ja własnie chciałam cos zorganizowanego; 'takich' ofert nie szukałam

    > Polecam serwisy: hotrecruit, jobs4students, friday-ad, jobpilot, oraz
    > miliony innych. Internet - jak widać - macie...

    Dzięki. Internet mamy. Pracę też już mam :].

    --
    pozdrawiam,
    Agenda

  • 8. Data: 2004-07-12 21:40:12
    Od: "Tyska ****" <l...@W...gazeta.pl>

    Agenda <a...@o...pl> napisał(a):

    > Tylko trzeba mieć samochód...a ja na razie własne to tylko prawo jazdy ;).
    > Kontaktowałaś się z nimi?

    Hej dziewczyny!
    Jezeli wybieracie się na zbiory większą grupą( Szwecja?) to moze mogłabym do
    was dołączyc? Chodzi głównie o rozłozenie kosztow ( podrózy i pobytu), no i w
    ekipie zawsze raźniej!
    Pozdrawiam
    loxie - "trzecia" studentka;)

  • 9. Data: 2004-07-12 21:41:00