PracaGrupypl.praca.dyskusjez pracy rekrutera › z pracy rekrutera
    From: "Immona" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: z pracy rekrutera
    Date: Sun, 26 Feb 2006 19:37:50 +0000 (UTC)

    [prywata] znajomych z grupy pozdrawiam, wreszcie z Nowej Zelandii, po
    miesiecznym wizowym zawirowaniu :) [/prywata].

    Spedzilam troche czasu w Londynie, gdzie mi przyszlo zajmowac sie rekrutacja -
    dosc niespodziewanie, bo aplikowalam do innej pracy. Nalezalam na tej grupie
    do osob marudzacych odnosnie nieprofesjonalizmu rekrutujacych i stawiajacych
    wymagania typu "powinni odpowiadac kazdemu". Nadal uwazam, ze profesjonalizm
    wyglada tak, jak to postulowalam w swoim marudzeniu, ale punkt widzenia mi
    sie troche zmienil.

    W skrocie: rekrutowalam malarzy pokojowych, stolarza i ludzi do kladzenia
    wykladzin dla brytyjskiej firmy. Ogloszenia byly w miejscach typu
    londynek.net i MojaWyspa.
    Ogloszenie o malarzu zawieralo informacje, ze jest to praca na 3 dni, 15-17
    luty. Ludzie mi dzwonia na komorke do teraz, tlumaczac sie, ze "nie
    doczytali". Za niektorych dzwoni ich kobieta i te ich kobiety na
    pytanie "czemu on sam nie dzwoni" daja odpowiedzi typu "bo ja mam darmowe
    minuty na komorce". Dzwonia ludzie bez wymaganego doswiadczenia. Swoje CV
    przysylaja absolwenci socjologii i pedagogiki. Jeden napisal w liscie
    motywacyjnym (na stanowisko malarza pokojowego!) o swojej poprzedniej pracy
    (PH), ze nauczyla go "umiejętności podtrzymywania konwersacji w celu
    osiągnięcia wcześniej wyznaczonego zadania" (jak chcial pomalowac ten pokoj,
    przez podtrzymywanie konwersacji? osiaganie zadan to tez nowosc.)
    Nauczona doswiadczeniem, w nastepnych ogloszeniach dawalam juz tylko maila.
    Poskutkowalo to olbrzymia iloscia maili o tresci "czesc jestem zainteresowany
    ta praca zadzwon [numer komorki]". Zero informacji o sobie.
    Udalo sie wszystkie potrzebne osoby znalezc i sie sprawdzaja, ale... musialam
    sie gdzies odreagowac, co niniejszym czynie.

    I.

    (nadal c.oleszkiewicz(malpa)gmail.com - z konta na gazecie maili nie
    odbieram).