PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyzsze wyksztalcenie

  • 21. Data: 2007-09-10 16:33:52
    Temat: Re: wyzsze wyksztalcenie
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:fbsjlu$23rq$1@opal.icpnet.pl...

    > Eee tam, jak się chce/lubi narzekać, to powody się zawsze znajdą.

    Raczej po prostu nie miałeś okazji zauważyć różnicy :).

    e.

  • 22. Data: 2007-09-11 12:03:39
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Zabory?

    Chyba też. A także ilość ludności napływowej, poziom biedy w mieście.
    W mniej bogatych regionach kraju można wpierdol dostać bardzo szybko
    i "za nic". W Poznaniu już parę razy widziałem jak grupka
    dresopodobnych przedstawicieli młodzieży zamiast wyrwać starszej
    pani torebkę, grzecznie wstało sprzed wejścia do bloku i jeszcze
    drzwi otworzyli, i "dzień dobry" powiedzieli.

    A w takim Bytomiu widząc grupkę dresopodobnych przedstawicieli
    młodzieży należy siedzieć cicho i mieć nadzieję, że się nie
    podpadnie kolorem włosów (na przykład).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl