PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokość prowizji (handel międzynarodowy)

  • 1. Data: 2008-09-19 19:03:19
    Temat: wysokość prowizji (handel międzynarodowy)
    Od: P...@g...com

    Witam,

    Zaczynam prace w handlu-miedzynarodowym. Bede przedstawicielem firmy z
    Ameryki poludniowej, narazie bede szukal odbiorcy w Polsce na banany,
    skrzynka bananow 20 kg kosztuje x kwote i my do niej doliczamy nasza
    marze w wysokosci 0.56 USD za box 20 kg , i to bedzie moj zarobek tzn
    dziele go jeszcze na dwoch, mnie i czlowieka ktory jest tam na
    miejscu, czyli przy 1 kontenerze 22 tony bananow, 1080 skrzynek 20 kg
    nasz zarobek wynosi 1080 box = 604.80 USD : 2 = 302.40 USD = ok 719
    zl dla mnie z 1 kontenera 22 tony bananow prowizji to jest 2 % od
    wartosci kontraktu. On pewnie jeszcze dostaje prowizje ze wogule
    sprzedal towar importera, czy ja tez za to pownienem dostac jakas
    prowizje??, procz naszej marzy dzielonej na dwoch, i mam pytanie do
    was co o tym sadzicie czy warunki na jakich mam dostawac wynagrodzenie
    sa dobre? ; )

  • 2. Data: 2008-09-20 05:50:16
    Temat: Re: wysokosc prowizji (handel miedzynarodowy)
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Uzytkownik <P...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > czy warunki na jakich mam dostawac wynagrodzenie
    > sa dobre? ; )

    Nie sa dobre.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-09-20 11:05:38
    Od: P...@g...com

    On 20 Wrz, 07:50, "andreas" <a...@y...com> wrote:
    > Uzytkownik <P...@g...com> napisal w
> [...]

    mozesz cos wiecej napisac andreas? bede wdzieczny ;)

  • 4. Data: 2008-09-20 11:08:39
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Uzytkownik <P...@g...com> napisal w wiadomosci
    googlegroups.com...
    x41g2000hsb.googlegroups.com...

    > mozesz cos wiecej napisac andreas? bede wdzieczny ;)

    Nie ma co pisac. Mnie po prostu takie warunki nie odpowiadaja, bo chcialbym
    wiecej.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-09-20 11:08:58
    Od: P...@g...com

    powinienem tez dostac prowizje od sprzedazy bananow producenta? procz
    polowy z narzuconej przez nas marzy? hmm

  • 6. Data: 2008-09-20 11:31:55
    Od: P...@g...com

    wiadomoscinews:b6264182-9d3e-48d2-a206-9de939ea3e78@
> [...]
    x41g2000hsb.googlegroups.com...

    > Nie ma co pisac. Mnie po prostu takie warunki nie odpowiadaja, bo chcialbym

    tzn ile bys zarzadal? procent jakis od wartosci transakcji? jesli tak
    to jaki?

  • 7. Data: 2008-09-21 14:57:22
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Uzytkownik <P...@g...com> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

    > tzn ile bys zarzadal? procent jakis od wartosci transakcji? jesli tak
    > to jaki?

    Po przyjrzeniu sie jeszcze raz i po analizie rynku, stwierdzilem, ze wzialbym ta
    robote za darmo, aby tylko miec praktyke w branzy.

    --
    andreas

  • 8. Data: 2008-09-21 20:42:05
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    To zalezy, jak opchniesz 1 kontener na miesiac to bym sie nie babral. Ale
    jak juz tysiac i 'proceder' organizujesz przez telefon i maila + od czasu do
    czasu trzeba gdzies jechac, to bym sie zgodzil. Pytanie jak to ma wygladac.
    Charytatywnie * sie po lokcie zawsze mozna, pytanie tylko po co ? Kwestia
    skali i organizacji.