PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokr.

  • 1. Data: 2002-02-27 08:39:05
    Temat: wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokr.
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> writes:

    > Lublin ma 360 tys. + Swidnik (to prawie jak dzielnica Lublina) - 40 tys. =
    > 400 tys. - całkiem mała miejscowość ?
    > chyba że w porownaniu z Nowym Yorkiem, Londynem, Paryzem, ale Wroclawiem ?
    > toz tylko 2 razy wiekszy on ci jest.

    Założę się, że chodziło o Lubin.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 2. Data: 2002-02-27 09:17:49
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokr.
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Stary jeśli umoczyłeś w to kase, to chyba upadłeś na głowę, a jeśli chcesz
    wciągnąć w to znajomych, to jesteś wałkiem nie z tej ziemi.
    Proste i logiczne.
    A poza tym, skoro już tak bardzo chcesz dać zarobic innym, to daj to na
    praca.oferowana i wtedy nikt nie będzie się pluł.

    WaceX

  • 3. Data: 2002-02-27 09:20:53
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    > Jak wyglŕda perspektywa znalezienia pracy
    > po ukoźczeniu studiów doktoranckich z fizyki
    [...]

    Poza niewatpliwie ciekawym watkiem dyskusji pt "czy dyplom rowna sie
    wiedzy?" nalezy zwrocic uwage na jeszcze jeden aspekt. Po doktoracie ta
    osoba bedzie miala blisko, albo ponad 30 lat (zaleznie od tempa studiowania
    ;-)) i w zasadzie zadnego doswiadczenia. A wystarczy przejrzec ogloszenia -
    wiek do 30 lat, wyksztalcenie wyzsze, minimum kilka lat doswiadczenia...

    To dla mnie jest wybor z rodzaju "byc czy miec". Mam znajomych, ktorzy
    niedawno staneli przed takim dylematem. To trudny wybor, i na pewno nikt nie
    podpowie jaka decyzja jest sluszna - zbyt wiele zmiennych ;-)

    Pozdrawiam
    MM

  • 4. Data: 2002-02-27 09:31:43
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Magdunia" napisał w wiadomości:

    > ha ha ha!!!
    > Sorki, ze sie smieje, ale widzialam na wlasne oczy numer jak pewna pani co
    > miesiac na kilka dni stawiala sie do szpitala. Miala wiec tzw. zwolnienie
    > szpitalne - ZUS takich ludzi na komisje nie wzywa, bo szpitalne zwolnienie
    > samo w sobie podejrzane nie jest i tyle. I tak sobie byla na zewolnieniu 9
    > miesiecy zupelnie nie przejmuja csie zyciem, pobierajac przy tym pensje
    > taka, ze tylko zyc ;-)))

    To jest dość częste nadużycie i potem się ludzie dziwią że pracodawcy nie
    chcą ludzi zatrudniać na umowy o pracę.

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-02-27 12:46:30
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    eReS wrote:

    > zart?

    nuooo.... :o]

    --
    Pozdrawia m.

  • 6. Data: 2002-02-27 16:59:16
    Od: emski <n...@n...pl>

    No to Stary - proponuję Ci wysadzić POLSAT, TVN, TVP1 ... itd. itp.
    - nic chłopaki tam nie robią innego jak puszczanie piramid finansowych.
    Bo chyba nie myślisz, że AUDIO-IDIO-TELE jest czymś innym niż właśnie taką
    piramidą?

    Przepraszam Was bardzo, że uraziłem Wasze poczucie estetyki wyskakując z
    taką propozycją - macie rację, O Wszechwiedzący, lepiej siedzieć na tyłku w
    domu i pobierać zasiłek dla bezrobotnych ....

    a propo - czy zasiłek dla bezrobotnych nie jest przypadkiem .... o kurcze -
    80% społeczeństwa płaci ZUSy, 17% (dobrze by było gdyby wszyscy dostali)
    czerpie z tego korzyści - a jak zwykle najlepiej zarabiają organizatorzy :(

    Ja #$%%#$# w tym kraju 80% społeczeństwa jest "wałkami nie z tej ziemi" !!!

    pozdrawiam gorąco i po raz kolejny proponuję
    - nie chcecie - nie wchodźcie
    - nie jesteście zainteresowani - nie czytajcie
    - przeczytaliście i dalej nie chcecie - darujcie sobie swe intlektualne
    wywody

    Przemek