PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a porozumienie stron › wypowiedzenie a porozumienie stron
    From: "Anakin" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedzenie a porozumienie stron
    Date: Thu, 10 May 2007 20:19:36 +0200

    Witam

    Proszę o udzielenie mi odpowiedzi w kwestii jak mam postąpić. Prośba do tych
    co znają troszkę kodeks pracy.
    Otóż mam możliwość podjęcia pracy od 15 czerwca w nowej firmie, obecnie mam
    umowę na czas nieokreślony w obecnej.
    Problem w tym, że firma jest w stanie likwidacji i mogę liczyć się nawet z
    tym że pod koniec miesiąca otrzymam wypowiedzenie
    (obowiązuje mnie 3 miesieczne). Dotychczasowy Dyrektor w mojej firmie
    zgodziłby się na porozumienie stron w krótkim
    terminie. Obecnie rolę Dyrektora (od 2 dni) pełni Likwidator i nie wiem, czy
    mam jak najszybciej złożyć wypowiedzenie w firmie, czy czekać do końca
    miesiąca i tym samym liczyć na ew. odprawę. Lecz cóż jeśli pozostanie mi 2
    tygodnie później na rozwiązanie stosunku pracy i Likwidator nie wyrazi zgody
    ?
    Jak postąpić w tej sytuacji ?

    Pozdrawiam
    Anakin