PracaGrupypl.praca.dyskusjewypłacenie premii › wypłacenie premii
    From: "krystek17" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypłacenie premii
    Date: 14 Jan 2007 22:40:49 +0100

    Witam i proszę o pomoc..mój zakład pracy nie chce wypłacić mi całej premii. W
    Regulaminie
    wynagradzania jest klauzula, ze członek zarządu moze w uzasadnionych
    przypadkach wstrzymać
    wyplacenie lub wypłacić częściowo premię..Wszystkie warunki do wypłacenia
    premii zostały
    spełnione a co więcej premia do wypłacenia jest widoczna w systemie wewnętrznym
    firmy(mam to
    zeskanowane wraz ze wszystkimi regulaminami). Jednakże na moje konto wpłyneła
    tylko połowa
    tej kwoty. Co robić?czuję sie okradziony..Firma jest olbrzymią korporacją więc
    czy mam
    jakiekolwiek szanse na wygraną w sądzie pracy?