PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych

  • 1. Data: 2002-10-21 12:13:28
    Temat: wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych
    Od: "Iwona" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam pytanie: w jaki sposob liczy się wynagrodzenie za pracę w godzinach
    nadliczbowych?
    wiem, ze 50% wynagrodzenia - za pracę w dwóch pierwszych i 100% w dalszych
    godzinach - chodzi mi jednak o to jak policzyc sama stawka godzinowa - czy z
    wynagrodzenia brutto (kwota z umowyo prace) czy z tego co dostaje na lapke -
    jak wyglada sprawa z premiamii? - czy wlicza sie ja do "stawki godzinowej"
    jezeli mam ja wyszczegolniona na konkretnych zasadach w umowie o prace? a co
    w sytuacji jezeli jest tylko uznaniowa. ??
    Bardzo prosze o pomoc - przegladalam google - niestety niewiele tam
    znalazlam -

    z gory dzieki za odpowiedzi
    pozdrawiam poniedzialkowo

    iwona

  • 2. Data: 2002-10-21 15:13:20
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    z tedo co sie orientuje to 29 listopada wchodza nowe przepisy i juz
    niebedzie godzin nadliczbowych platnych 100% zostaja tylko 50%

    -------------
    Im mniej wiesz tym ważniejsze
    wydaje Ci sie to co wiesz!!!
    -------------
    Pozdrowienia!!!
    -------------
    NASH
    -------------

  • 3. Data: 2002-10-21 17:16:20
    Od: "Iwona" <s...@w...pl>

    Użytkownik "NASH" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    : z tedo co sie orientuje to 29 listopada wchodza nowe przepisy i juz
    : niebedzie godzin nadliczbowych platnych 100% zostaja tylko 50%
    :
    : --

    ale mnie chodzi o godzinki nadliczbowe ktore przepracowalam juz, na
    przestrzeni dwoch lat wstecz...

    iwona

  • 4. Data: 2002-10-23 18:29:35
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    wez sobie kwote stawki podstawowej bez zadnych premi i dodatkow i podziel
    przez liczbe godzin przepracowanych w miesiacu i wyjdzie ci stawka godzinowa
    do tego dodaj odpowiednio 50% i 100% i wszyscho.