PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za chorobe w czasie ciazy

  • 1. Data: 2004-12-10 10:16:35
    Temat: wynagrodzenie za chorobe w czasie ciazy
    Od: "andy " <x...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jak wyliczyc wynagrodzenie kobiecie w ciazy bedacej na zwolnieniu lekarskim?
    wiem ze nalezy jej sie 100% z racji nowego zycia...
    natomiast, zona ma wynagrodzenie zalezne od przepracowanych godzin przy umowie na 3/4
    etatu

    Czy wylicza sie na podstawie wynagrodzenia wynikajacego z umowy, czy na podstawie
    ostatnich
    trzech czy szesciu miesiecy?

    prosze o wsparcie
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-10 18:41:47
    Temat: Re: wynagrodzenie za chorobe w czasie ciazy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    umowie na 3/4 etatu

    > Czy wylicza sie na podstawie wynagrodzenia wynikajacego z umowy, czy na

    Witam.Chorobowe zawsze wylicza się z 6 miesięcy poprzedzających chorobę jeżeli
    się takimi danymi dysponuje, jeżeli ich się nie posiada to wylicza się z tych
    danych które się ma. Pozdrawiam.