PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrac-ktora firma? osiolkowi w zloby dano.

  • 1. Data: 2004-12-10 11:28:27
    Temat: Co wybrac-ktora firma? osiolkowi w zloby dano.
    Od: MarekC <abyss55_bez tego_@poczta.onet.pl>

    Witam.
    Mam pewien problem - osiolkowi w zloby dano.
    Pracuje obecnie za 2000 (informatyk - nie programista) i od jakiegos
    dluzszego juz czasu szukam innej pracy (tutaj skonczyly sie
    perspektywy itp).
    Teraz mam oferte tez informatyk, okres probny 2000, potem moze nie od
    razu, ale 2300-2500.
    Praca podobna, ale ciekawsza, w wiekszym zespole, wiekszej firmie,
    nowsze technologie.
    Przy ewentualnej pozniej zmienie miejsca ta firma mi cos wniesie do
    zycia.
    Trafila mi sie druga oferta - wdrozeniowiec, okres probny kolo 2000,
    potem w porywach 2800-3000.
    Oddzial wiekszej firmy, tutaj kilka osob. Tutaj chyba sie mniej
    naucze, wyjazdy itp.
    Wolalbym chyba ta pierwsza gdyby nie niestety finanse.
    I ? ..... nie wiem....

    Ktos kiedys mial taki dylemat?
    MarekC