PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie z zagranicy - podatki?

  • 1. Data: 2006-07-26 19:08:41
    Temat: wynagrodzenie z zagranicy - podatki?
    Od: "jaga" <d...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Mam nadzieje że pomożecie.

    Oprócz stałej pracy w Polsce mam zamiar zajć się dodatkową dla kolegów z
    Belgii. Mam dostawać jakąś tam stałą pensję.... Jak rozliczac sie z fiskusem z
    takich dochodów?? Ile bede płacił podatku? Gdzie moge coś o tym poczytać

    burt

  • 2. Data: 2006-07-26 21:11:14
    Temat: Re: wynagrodzenie z zagranicy - podatki?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    jaga wrote:
    > Oprócz stałej pracy w Polsce mam zamiar zajć się dodatkową dla kolegów z
    > Belgii. Mam dostawać jakąś tam stałą pensję.... Jak rozliczac sie z
    > fiskusem z takich dochodów?? Ile bede płacił podatku? Gdzie moge coś o

    normalnie, dopisujesz sobie dochody do PITu.

    B.

  • 3. Data: 2006-07-26 21:12:30
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Bronek Kozicki wrote:
    > normalnie, dopisujesz sobie dochody do PITu.

    PS. jeżeli chcesz zeby to się bardziej opłaciło, załóż DG i zadeklaruj w US że
    chcesz płacić podatek liniowy 19% . Są pewne warunki kiedy to można zrobić.

    B.