PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie w trakcie urlopu macierzynskiego?

  • 1. Data: 2004-03-28 12:11:05
    Temat: wynagrodzenie w trakcie urlopu macierzynskiego?
    Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl>

    Witam
    No wlasnie, jak jest obecnie z urlopem macierzynskim? Wiem, ze trwa 16
    tygodni, ale czy prawda jest, ze w tym czasie otrzymuje sie 100%
    wynagrodzenia?
    Wg mojej kadrowej tak, i ma nadzieje, ze tak jest ;-)

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-03-28 15:04:14
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > No wlasnie, jak jest obecnie z urlopem macierzynskim? Wiem, ze trwa 16
    > tygodni,

    16 tyg. przy pierwszym porodzie (nie mnogim).

    >ale czy prawda jest, ze w tym czasie otrzymuje sie 100%
    > wynagrodzenia?

    Tak, liczonego z sredniej ostatnich 6 mies. - jest to zasilek macierzynski.
    Magda

  • 3. Data: 2004-03-28 18:11:58
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 16 tyg. przy pierwszym porodzie (nie mnogim).

    a przy kolejnych ?

  • 4. Data: 2004-03-29 16:50:59
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > a przy kolejnych ?