PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymagania zleceniodawcy mijaja sie lekko z celem

  • 1. Data: 2002-05-08 11:04:50
    Temat: wymagania zleceniodawcy mijaja sie lekko z celem
    Od: "Kania" <k...@i...pl>

    Mam taki problem, pracuje, mozna powiedziec zdalnie, dla pewnej firmy. Firma
    wymaga, zeby wiele rzeczy bylo zrobionych w terminie, wiec staram sie w tym
    terminie zmiescic. Problem pojawia sie jednak w momencie, gdy mam cos po
    kims poprswiac lub przerabiac. Duzo czasu mija zanim polapie sie w tym co
    ten ktos przede mna wymodzil...

    Jak delikatnie zwrocic uwage pracodawcy, ze to nie ma sensu? Pomijajac juz
    fakt, ze szef wisi z wyplata...

    Kania