PracaGrupypl.praca.dyskusje › Katowice: Montaż i serwis komputerów PC - kurs

  • 1. Data: 2002-05-08 07:57:32
    Temat: Katowice: Montaż i serwis komputerów PC - kurs
    Od: GL <grendel@go2(fuckyouspamers).pl>

    Firma Training Partners pragnie zaprosić na kurs:

    MONTAŻ I SERWIS KOMPUTERÓW PC

    Kurs przeznaczony jest dla osób z podstawową wiedzą na temat
    komputerów, które chciałyby poważniej zajmować się komputerami.

    Program kursu:

    1. Architektura płyty głównej
    2. Architektura najpopularniejszych BIOSów (Ami,Award, Phoenix)
    3. Wdrażanie systemów Windows 9x, WindowsNT - instalacja,
    konfiguracjia, optymalizacja
    4. Podstawy administracji systemem WindowsNT - tworzenie struktury
    informatycznej, administracja strukturą bezpieczeństwa
    5. Instalacja sterowników, rozwiązywanie konfliktów sprzętowych
    6. Projektowanie, montaż i podstawy administracji sieciami
    komputerowymi
    7. Montaż komputerów PC

    Cały kurs ma charakter warsztatowy, nastawiony na praktyczne
    działanie, a nie nudne wykłady. Absolwenci otrzymują świadectwo
    ukończenia kursu, które przydaje się przy poszukiwaniu pracy.

    Czas trwania: 3 weekendy (36 godzin zegarowych)

    Miejsce: Katowice, ul. Starowiejska 11

    Cena: ZADZWOŃ ! Zniżki dla bezrobotnych !

    Tel. 781 50 24

    Najbliższy termin rozpoczęcia kursu: 11.5.2002

    ZAPRASZAMY !

  • 2. Data: 2002-05-08 08:25:24
    Temat: Re: Katowice: Montaż i serwis komputerów PC - kurs
    Od: "Arkturus Mengsk" <[wytnij_to]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > ukończenia kursu, które przydaje się przy poszukiwaniu pracy.
    >
    > Czas trwania: 3 weekendy (36 godzin zegarowych)

    Troche to dziwnie wyglada zwazywszy na to ze firma nie posiada
    wlasnego adresu e-mail (z wlasna domena) a takze ze w 3 weekendy
    chce nauczyc ludzi administracji systemem Windows NT (zamiast
    2000?), projektowania, montazu i administracji sieciami (jakimi?).

    Moze sie czepiam ale dla mnie to troche dziwne albo pobiezne
    nauczanie.....

    Darek

  • 3. Data: 2002-05-08 10:37:49
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Moze sie czepiam ale dla mnie to troche dziwne albo pobiezne
    > nauczanie.....
    >
    > Darek

    Czepiasz sie. To nie jest nawet pobiezne :) Chyba jakis admin chce sobie
    dorobic na szkoleniach, dobrze by bylo gdyby przynajmniej mial doswiadczenie
    trenerskie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-05-08 13:22:14
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message

    > Czepiasz sie. To nie jest nawet pobiezne :) Chyba jakis admin chce sobie
    > dorobic na szkoleniach, dobrze by bylo gdyby przynajmniej mial
    doswiadczenie
    > trenerskie.

    Zenujace...

  • 5. Data: 2002-05-08 19:31:46
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "GL" <grendel@go2(fuckyouspamers).pl> napisał w wiadomości

    > działanie, a nie nudne wykłady. Absolwenci otrzymują świadectwo
    > ukończenia kursu, które przydaje się przy poszukiwaniu pracy.

    litosci.........

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes