PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania stanowiska drukarz › wymagania stanowiska drukarz
  • Data: 2005-05-19 09:03:17
    Temat: wymagania stanowiska drukarz
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o pomoc - poszukuję drukarza offsetowego maszyny B0. Jakie wymagania
    powinienem zamieścić w ogłoszeniu rekrutacyjnym, żeby dotrzeć do dobrych
    kandydatów?

    W chwili obecnej mam takie wymagania, jak: kilka lat doświadczenia,
    znajomość formatu B0, wykształcenie poligraficzne. I nie wiem co dalej - jak
    jednoznacznie dać do zrozumienia, że potrzebuję fachowca a nie kogoś kto
    gdzieś tam slyszał o wielkim formacie, ogólnie kuma zasady druku, ale całe
    życie robił ulotki A6?

    Nie chciałbym napisać zbyt restrykcyjnych wymagań, żeby nie zawęzić grona
    potencjalnych kandydatów. Aby ograniczyć ewentualne frustracje własne i
    kandydatów, nie chcę też dać do zrozumienia, że każdego przyjmę z otwartymi
    ramionami. Zależy mi na człowieku, który posiada na tyle duże doświadczenie
    w wielkim druku, że bez trudu poradzi sobie z nową maszyną - bez generowania
    strat, bez konieczności długiego szkolenia i bez wzajemnych pretensji.

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Maciek