PracaGrupypl.praca.dyskusje › wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"

  • 11. Data: 2010-07-22 19:18:23
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Ale jak ma się skończoną choć podstawówkę to się wie, że "co najmniej"
    > piszemy rozdzielnie.

    Skąd takie przypuszczenie, że ukończyłem ten poziom?

  • 12. Data: 2010-07-22 19:25:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c489984$0$19166$65785112@news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Skąd takie przypuszczenie, że ukończyłem ten poziom?
    A któż takie przypuszczenie czyni?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-07-22 19:38:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > A któż takie przypuszczenie czyni?

    Może i faktycznie przesadziłem z wnioskowaniem.
    Widzę, że szukasz jakiejś rozrywki w ten gorący wieczór :-)

  • 14. Data: 2010-07-22 19:42:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c489e42$0$17101$65785112@news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Może i faktycznie przesadziłem z wnioskowaniem.
    > Widzę, że szukasz jakiejś rozrywki w ten gorący wieczór :-)
    Noooo, pewnie tak...
    W taki gorąc nawet p***yć się nie chce :)

    Ale słownika mógłbyś użyć. :D

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-07-22 20:02:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Ale słownika mógłbyś użyć. :D

    Nigdy nie było takiej konieczności,
    ale teraz człowiek wiecznie się potyka w sieci
    o ofiary dysencefalii i sam zaczyna mieć problemy.
    Na początku z interpunkcją, potem z pisownią łacznie/rozdzielnie.
    Ostatnio - gdzieś na technicznym forum - natknąłem
    się na dyskusję o "czupku" noża, który się "tempi".

  • 16. Data: 2010-07-23 07:49:25
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Ostatnio - gdzieś na technicznym forum - natknąłem
    > się na dyskusję o "czupku" noża, który się "tempi".

    IMHO nic jednak nie pobije wyrażeń: "w kącu" (pisane też jako "fkącu") i "z
    kąd":>

    Pozdr.
    K.

  • 17. Data: 2010-07-23 14:28:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c48a3e2$0$2600$65785112@news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Ostatnio - gdzieś na technicznym forum - natknąłem
    > się na dyskusję o "czupku" noża, który się "tempi".
    A ja umiem napisać: "rzułf" oraz "stszór". :)))

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-07-23 14:52:36
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 23 Lip, 16:28, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:4c48a3e2$0$2600$65785112@news.neostra
    da.plcef

    > A ja umiem napisać: "rzułf" oraz "stszór". :)))

    a co powiecie na fzhut ? :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 19. Data: 2010-07-24 10:09:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak się dowiesz w urzędzie pracy to daj koniecznie znać, przykra sprawa, ale
    pomożesz innym którym też to grozi...

    chyba Cię zrobili, bo gdybyś nie podpisała to musieli by na wypowiedzeniu
    napisać, że to z ich winy, no i byłby zasiłek, a teraz to marne szanse - z
    tego co ja się orientowałem w UP.

  • 20. Data: 2010-07-24 17:12:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam, ale sam jestem na wylocie, bardzo mnie to interesuje.