PracaGrupypl.praca.dyskusje › wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"

  • 81. Data: 2010-08-06 07:39:33
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3gdgn$lcb$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jestem na czasie ale było coś takiego w przepisach?

    Żartowanie? ;-)

    Pozdrawiam
    K.

  • 82. Data: 2010-08-06 09:24:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 06 Aug 2010 07:18:16 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Poprawcie mnie jeśli się mylę.
    >Dla pracownika ważne jest RMUA, PIT-11 i kasa oczywiście :-)
    >Zakładając że przyszli pracodawcy mnie znają, wiedzą co potrafię, nie
    >mają potrzeby nawet oglądania CV. Do tej pory żaden tego nie robił nawet
    >jak to ja szukałem roboty (rozmowa, sprawdzenie umiejętności i do boju)
    To ze Ty nie potrzebujesz do konkretnego pracodawcy dostarczy ś.p. to
    nie znaczy ze one nie obowiazuja i ze innym nie beda potrzebne.

    WAM

  • 83. Data: 2010-08-06 09:31:26
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > To ze Ty nie potrzebujesz do konkretnego pracodawcy dostarczy ś.p. to
    > nie znaczy ze one nie obowiazuja i ze innym nie beda potrzebne.

    Jednakże nie ma zdaje się żadnego prawnego wymogu dostarczenia do
    pracodawcy ś.p. z jakiejkolwiek z firm, w których się wcześniej pracowało.

    Pozdrawiam
    K.

  • 84. Data: 2010-08-06 09:37:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Jednakże nie ma zdaje się żadnego prawnego wymogu dostarczenia do
    > pracodawcy ś.p. z jakiejkolwiek z firm, w których się wcześniej pracowało.

    Nie ma, jak komuś nie zależy na dłuższym urlopie. Pomijając już fakt
    uwiarygodnienia tego, co się w CV wpisuje.

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2010-08-06 09:52:36
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Nie ma, jak komuś nie zależy na dłuższym urlopie. Pomijając już fakt
    > uwiarygodnienia tego, co się w CV wpisuje.

    czy rmua nie jest wystarczającym dowodem przepracowania konkretnego
    czasu w konkretnym miejscu?
    a uwiarygodnienie cv? przecież to po kilku minutach na rozmowie, a w
    najgorszym przypadku po rozpoczeciu pracy sie okaze, wiec co za problem?

  • 86. Data: 2010-08-06 15:23:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3gdgn$lcb$1@inews.gazeta.pl z <z...@g...pl>
    pisze:

    > Nie jestem na czasie ale było coś takiego w przepisach?
    Facet weź sobie wreszcie przeczytaj aktualny Kodeks pracy i Rozporządzenie
    Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowej treści świadectwa
    pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania, zanim zadasz serię
    nonsensownych pytań.

    --
    Jotte

  • 87. Data: 2010-08-10 10:04:26
    Od: Dzooo <d...@g...com>

    Gemellus Logicus pisze:
> [...]
    > podpisałam.
    > Czy słusznie postąpiłam?
    > Czy jeśli nie znajdę pracy w okresie wypowiedzenia to mam prawo do
    > zasiłku dla bezrobotnych?
    > Czy mogę wycofać się ze zgody na wymówienie za porozumieniem stron?
    > Ile mam na to czasu ustawowo?
    >
    > Pracuję w tej instytucji 10 lat na umowę na czas nieokreslony. W mojej
    > ocenie nie istnieją formalne powody aby mnie zwolnić, więc po
    > przyjściu do domu dochodze do wniosku, że to był szantaż emocjonalny
    > aby mnie zmusić do podpisania niekorzystnej dla mnie zgody.

    Ale z was dupki... zamiast pisac na temat i odpowiedziec kobiecie na
    pytanie rzucacie gownami i ochlapami informacji... kicha...

  • 88. Data: 2010-08-10 14:24:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale z was dupki... zamiast pisac na temat i odpowiedziec kobiecie na
    > pytanie rzucacie gownami i ochlapami informacji... kicha...

    dokładnie same buraki z PO/Wolnej Wyzwolonej Europy