PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oprogramowanie czy sieci ?

  • 1. Data: 2003-09-24 17:44:08
    Temat: Oprogramowanie czy sieci ?
    Od: Template <t...@o...pl.bez.spamu>

    Mam taki dylemat nie wiem, jaką specjalizacje wybrać inżynierie
    oprogramowania czy sieci komputerowe. Studiuje zaocznie aktualnie
    pracuję jako początkujący administrator albo raczej help-desk,
    chociaż pewniej czuję się jako programista i z sieciami miałem
    jak do tej pory mało do czynienia.
    Chciałbym poznać waszą opinie ??

  • 2. Data: 2003-09-24 18:25:05
    Temat: Re: Oprogramowanie czy sieci ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Chciałbym poznać waszą opinie ??

    Inzynierie oprogramowania, a sieci uczyc sie samemu poza uczelnia.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-09-24 20:53:14
    Od: "Mario" <m...@g...tam>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

    Inzynierie oprogramowania, a sieci uczyc sie samemu poza uczelnia.

    Popieram, specjalisci od sieci sa na kazdym rogu (prawie) a programista z
    glowa zawsze jest pooszukliwany i za inna kase.

    --
    Mario
    No drugs, no drinks, sex only

  • 4. Data: 2003-09-25 07:38:41
    Od: "Support" <d...@h...com>

    Rób i ucz się tego co czujesz i lubisz, tego do czego Cię ciągnie. Bo
    będziesz się z tym motał resztę życia.

    ciekawe gdzie są Ci specjaliści od sieci ? na każdym rogu!!!!!!!
    Sam jestem informatykiem, znam kilkudziesięciu informatyków ale specjalistą
    od sieci jest tylko jeden(spośród tych co znam)
    Ci co wiecznie przeinstalowywują windows 98, formatują dyski to nie są
    specjaliści od sieci bo książka tylko od jednego protokołu sieciowego TCP/IP
    ma tysiąc stron, ciekawe kto tak dużo wie.

    Większość tych pseudo specjalistów od sieci jak bym zapytał ilo bitowy jest
    adres IP albo adres MAC to pewnie większość z nich by nie wiedziała.
    Takie to są specjalisty od sieci.
    Prawdziwi specjaliści od sieci zarabiają tyle samo dużo co prawdziwi
    programiści.
    Różnica jest między przeciętnym programistą a przeciętnym specjalistą od
    sieci, średnio programista zarabia trochę lepiej.
    Oczywiście to nie jest reguła. Bo są dobrzy zapaleńcy programiści którzy nie
    mogą znaleźć pracy lub dostać zlecenia i zarabiają 1000 zł a są matoły i
    osły którym ktoś coś załatwił, robią mnóstwo błędów, są amatorami a
    zarabiają 10 tys.

  • 5. Data: 2003-09-25 08:00:22
    Od: "Kroket" <kroket@_BEZ_MIELONKI_op.pl>

    "Template" <t...@o...pl.bez.spamu> wrote in message

    [...]
    > Chciałbym poznać waszą opinie ??

    Sam jestem ciekaw kiedy bedzie inzynierowie oprogramowania beda potrzebni.
    Obecnie chyba bardziej poszukuje sie sprawnych programistow a nie
    projektantow, architektow itp. Ale wierze ze to sie zmieni.

    --
    Pozdrawiam, Filip

    < "Rzutki to brutalny sport: w kazdej grze jest zwyciezca i przegrany" >

  • 6. Data: 2003-09-25 12:15:43
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Większo?ć tych pseudo specjalistów od sieci jak bym zapytał ilo bitowy jest
    > adres IP albo adres MAC to pewnie większo?ć z nich by nie wiedziała.
    > Takie to s? specjalisty od sieci.

    32 bity, 4x8
    48, 6x8

    Ba, wiem nawet co to maska sieci ;-)

    A jestem programista ...

    > Prawdziwi specjali?ci od sieci zarabiaj? tyle samo dużo co prawdziwi
    > programi?ci.

    Tyle, ze programisci sa potrzebni non-stop, a taki specjalista raz zrobi
    i juz jest niepotrzebny ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2003-09-25 12:23:19
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Support wrote:

    > Rób i ucz się tego co czujesz i lubisz, tego do czego Cię ciągnie. Bo
    > będziesz się z tym motał resztę życia.

    DOKŁADNIE.

    !!!NIE WOLNO!!! iść na x studia, bo x modne !!!!!!!!!!!!!!!!!!

> [...]
    > Ci co wiecznie przeinstalowywują windows 98, formatują dyski to nie są
    > specjaliści od sieci bo książka tylko od jednego protokołu sieciowego

    Raczej specyaliści od systemów...

    > TCP/IP ma tysiąc stron, ciekawe kto tak dużo wie.

    Nie, tak nie wolno. Wkuwanie na pamięć - to nie jest dobra nauka :)

    > Oczywiście to nie jest reguła. Bo są dobrzy zapaleńcy programiści którzy
    > nie mogą znaleźć pracy lub dostać zlecenia i zarabiają 1000 zł a są matoły

    Zgadza się.... Nic dodać, nic ująć.... :( (autopsja)

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...
    A nawet gorsze, jak wokół sami ślepi... :(

  • 8. Data: 2003-09-25 15:38:52
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > 32 bity, 4x8
    > 48, 6x8
    >
    > Ba, wiem nawet co to maska sieci ;-)

    a wildcard ? :)

    a ja napisalem klienta ftp w C na studiach :) jestem programista ? :)

    > Tyle, ze programisci sa potrzebni non-stop, a taki specjalista raz zrobi
    > i juz jest niepotrzebny ;)

    bzdura :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 9. Data: 2003-09-25 17:08:32
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > bzdura :)

    Jesli jest wciaz potrzebny, to albo zle robil, albo zle zaprojektowal ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2003-09-25 20:56:57
    Od: Maciek Zywno <z...@s...ics.p.lodz.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jesli jest wciaz potrzebny, to albo zle robil, albo zle zaprojektowal ;)

    programisci sa potrzebni tylko raz.. no chyba ze cos zle zrobili, albo
    zle zaprojektowali :)

    pozdrawiam