PracaGrupypl.praca.dyskusje › winuel wroclaw

  • 1. Data: 2007-09-24 17:16:54
    Temat: winuel wroclaw
    Od: " thim" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktos z grupowiczow pracuje, badz posiada jakies informacje na temat pracy
    w firmie Winuel we Wroclawiu, oczywiscie branza IT.

    Pozdrawiam

    thim

  • 2. Data: 2007-09-24 19:47:04
    Temat: Re: winuel wroclaw
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Czy ktos z grupowiczow pracuje, badz posiada jakies informacje na temat pracy
    > w firmie Winuel we Wroclawiu, oczywiscie branza IT.

    ja posiadam

  • 3. Data: 2007-09-24 21:05:21
    Od: " luk" <l...@g...pl>

    jerry <...@i...pl> napisał(a):

    > ja posiadam
    a moglbys cos wiecej powiedziec o firmie, warunkach pracy, atmosferze etc?

  • 4. Data: 2007-09-24 21:39:41
    Od: "Maciej_NT" <m...@p...fm>

    Ja tylko powiem że od Lotus Domino specjalistów mają
    b. dobrych

    pozdro

  • 5. Data: 2007-09-25 15:58:15
    Od: ja_ty <j...@g...pl>

    Zależy jakich informacji oczekujesz.

    Firma należy do grupy Sygnity i za jakiś czas przestanie istnieć pod
    obecna nazwą.
    Firma realizuje wiele kontraktów i posiada wiele działów, w każdym
    pracuje sie inaczej.

    Obecnie sprawa wygada tak że polityka zarządu firmy spowodowała odpływ
    około 70 osób tylko z Winuela (tj. ponad 10 %), jeszcze pewnie jakaś
    cześć zwolni sie do końca roku i jeszcze kilka pewnie zostanie
    zwolnionych w ramach trwającej restrukturyzacji.

    Obecnie firma ma trosze nóż na gardle bo brakuje ludzi do realizacji
    kontraktów, (patrz wyżej).

    Jeżeli oczekujesz:
    - fajnej atmosfery w firmie - to jest super
    - pracy w ciekawych projektach w różnych technologiach - to też jest
    - pracy w komfortowych warunkach - z tym różnie, część to duże spore
    sale w których siedzi 10-12 osób, a cześć to pokoje kilku osobowe.
    - zarobki - średnie, ile wytargujesz na początku tyle będziesz miał, z
    premiami to różnie, ogólnie nigdy nie wiadomo za co, kiedy oraz dlaczego
    w takiej wysokości. Jak będziesz chciał podwyżki to musisz zagrozić
    odejściem. Okazuje się że lepsze zarobki są w starym ComputerLand,
    jednak nie ma co liczyć na jakieś uśrednianie w ramach połączenia.
    - rozwoju kariery :):):):):)
    - szkoleń - brak
    - ekstra bonusów - brak

    Jeżeli zatrudniasz się jako programista, to nie licz na jakiś fajny
    sprzęt, administrator tego pilnuje żeby nie było za dobrze, czyli
    komputer standard + monitor CRT(jakiś stary co sie jeszcze nie rozleciał).

    Podsumowując:

    - jeżeli jesteś po studiach i nie masz za dużo doświadczenia a chcesz je
    zdobyć to jak najbardziej polecam firmę, można sie wiele nauczyć.
    - jeżeli jesteś super specjalistą i chcesz kosić kasę - to zapomnij,
    większość specjalistów już odeszła z tego powodu.

    Osobiście uważam że ta firma wyjdzie na prostą najwcześniej za rok, do
    tego czasu to będzie niezły bałagan.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-09-26 19:32:40
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>