PracaGrupypl.praca.dyskusje › do informatyków - ile za administracje ms sql server?

  • 1. Data: 2002-12-16 21:09:45
    Temat: do informatyków - ile za administracje ms sql server?
    Od: "Grochu" <g...@g...pl>

    Mam pytanie do informatyków lub do innych osób które moga mieć jakieś
    pojęcie:

    Ile wypada zażądać na stanowisku administratora/programisty baz danych w
    niewielkiej firmie w mieście wojewódzkim (ale nie Warszawa).
    Firma informatyczna, produkuje oprogramowanie. Dodam że mam wyższe
    wykształcenie w tym kierunku i znam ms sql server (bo właśnie on wchodzi w
    grę) całkiem nieźle.
    Pozdrawiam

    G.

  • 2. Data: 2002-12-16 21:37:50
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    Użytkownik "Grochu" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Firma informatyczna, produkuje oprogramowanie. Dodam że mam wyższe
    > wykształcenie w tym kierunku i znam ms sql server (bo właśnie on wchodzi w

    dowiedz sie czy masz tylko robic kopie bezpieczenstwa (backupy) czy tez
    powinienes umiec je odzyskac.

    mysle ze ponizej 5 kzl netto nie powinienes startowac. no chyba ze na okres
    probny.

    pozdr
    Szymon Kunysz
    http://winnt.ntinternals.net/cv/

  • 3. Data: 2002-12-16 21:49:21
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Akoterinatabellaczikcziks wrote:
    > mysle ze ponizej 5 kzl netto nie powinienes startowac. no chyba ze na
    > okres probny.

    wez pod uwage realia miasta - poza stolica nie zawsze tyle placa - faktem
    jest ze jak ma odpowiadac glowa za te dane i zapewnic ich odpowiednie
    bezpieczenstwo fizyczne i dostepnosc to niska ta placa byc nie moze.

    Co prawda zastanawia mnie to programista - bo jezeli oprocz utrzymania
    podukcyjnie MS SQL bedziesz jeszcze musial pisac software to jak znam zycie
    bierzesz na siebie dwa pelne etaty ktore odbija sie na twoim czasie wolnym
    dosyc mocno
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 4. Data: 2002-12-16 22:16:20
    Od: "Grochu" <g...@g...pl>

    "Hatson" <v...@o...pl> wrote in message news:atlhep$bqo$1@news.tpi.pl...
    > okres
    > Czy to zart ???

    również wydaje mi się to przegięciem :-o
    ja bym był szczęśliwy jakbym dostał połowę tego

    a poza tym praca prawdopodnie będzie polegać głównie na programowaniu w
    transact-sqlu, a administracja niejako "przy okazji", no i niestety obawiam
    się, że nie mają nawet Personal Edition a jedynie Desktop Engine, a to
    oznacza walkę z osqlem (czyli tekstową konsolą :-( ), ale to już NTG, więc
    sorry

    pozdro

    grochu

  • 5. Data: 2002-12-16 22:44:54
    Od: "Hatson" <v...@o...pl>

    > mysle ze ponizej 5 kzl netto nie powinienes startowac. no chyba ze na
    okres
    > probny.
    Czy to zart ???

    pozdrawiam

    Hatson

  • 6. Data: 2002-12-16 23:20:10
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > okres
    > Czy to zart ???

    Za tą kwotę 2 znajdą - i będą szczęśliwi
    To chyba nie te czasy ?

    Pzdr
    Tomek

  • 7. Data: 2002-12-17 06:40:22
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Za tą kwotę 2 znajdą - i będą szczęśliwi
    > To chyba nie te czasy ?
    >
    > Pzdr
    > Tomek

    tak, dwoch zakompleksionych, bojacych sie powiedziec ile chca za swoja prace

    --
    pozdr.
    artur

    ---------------------
    http://www.polonia-it.org
    zanim odpowiesz na priv usun .nerke.

  • 8. Data: 2002-12-17 07:17:38
    Od: "Ariel" <n...@...com>

    > tak, dwoch zakompleksionych, bojacych sie powiedziec ile chca za swoja
    prace

    Tak, tak powie 5k zl i na tym skonczy sie jego proces rektutacji .

    Badzmy realistami, jak jest b. ale to b. dobry to moze tyle dostanie i
    bedzie tam pracowac.

    pzdr.

  • 9. Data: 2002-12-17 08:53:58
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Badzmy realistami, jak jest b. ale to b. dobry to moze tyle dostanie i
    > bedzie tam pracowac.
    >
    > pzdr.

    no i o tym mowie, po co od razu przekreslac szanse na uzyskanie 5000 PLN,
    nawet nie pytajac o kwalifikacje delikwenta

    --
    pozdr.
    artur

    ---------------------

  • 10. Data: 2002-12-17 10:25:33
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Mon, 16 Dec 2002 22:49:21 +0100, Tomasz Onyszko wrote:

> [...]
    > bierzesz na siebie dwa pelne etaty ktore odbija sie na twoim czasie wolnym

    Nie znasz życia. A myślisz że na wdrożenie i szkolenie pracowników
    klienta to kto pojedzie? Szef? A serwisować kto będzie jeździł?
    Sprzątaczka? Jeżeli firma jest na tyle mała i skąpa że chce łączyć
    administratora i programiste (o helpdesku to nawet nie wspomne) to należy
    się spodziewać zakresu obowiązków jak na conajmniej 4 etaty :(

    Rygel