PracaGrupypl.praca.dyskusje › ATM - jak tam jest?

  • 1. Data: 2002-04-26 08:39:56
    Temat: ATM - jak tam jest?
    Od: "p_s" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    witam,
    moze ktos mial jakis kontakt z firma ATM z W-wy, chetnie poslucham opinii
    moze ktos tam pracowal?? jak tam jest, jak placa, jak traktuja pracownika,
    jakie maja metody rekrutacji itp.

    thx za info
    p_s

  • 2. Data: 2002-04-26 10:41:01
    Temat: Re: ATM - more info
    Od: "pp ss" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    dodam, ze jest to firma z dzialki IT i miesci sie na ul. Grochowskiej bodaj

  • 3. Data: 2002-04-26 10:50:25
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    Użytkownik "pp ss" <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > dodam, ze jest to firma z dzialki IT i miesci sie na ul. Grochowskiej
    bodaj

    Aleś przywalił. Firma wydaje się całkiem spora i ciekawa, jednym z szefów
    jest Marek Hołyński, który pracował kiedyś dla Silicon Graphics a teraz
    pisze niezłe kawałki o do "Nowej Fantastyki", więc zakładam, że i atmosfera
    powinna być w porządku.

    Ale jeśli ktoś zna od środka i coś napisze, to chętnie sam się dowiem...

    Mariusz

  • 4. Data: 2002-04-26 11:53:05
    Od: "pp ss" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mariusz T. <m...@w...pl> napisał(a):

    > Aleś przywalił.
    > Mariusz

    to bylo do tych, ktorzy lubia sie czepiac :)
    pozdrawiam
    p_s

  • 5. Data: 2002-04-26 12:24:29
    Temat: Re: ATM - jak tam jest?
    Od: Pawel Misiak <p...@w...com>

> [...]
    > moze ktos tam pracowal?? jak tam jest, jak placa, jak traktuja pracownika,

    Pracowalem tam pare lat. Z koncem roku mnie wywalili.
    Warunki niezle, ciekawi ludzie, ale wiele zalezy od tego, pod ktorego szefa
    sie trafi. Traktowanie pracownika dosc przyzwoite.

    Metody rekrutacji proste: ogloszenia w Wybiorczej i kontakty kolezenskie
    pracownikow.

    Domyslam sie, ze chcesz na admina albo programiste do centrali w W-wie?

    Chcesz wiedziec wiecej - wal na priv (p...@w...com).

    pm