PracaGrupypl.praca.dyskusje › wady/zalety

  • 1. Data: 2003-11-28 12:36:31
    Temat: wady/zalety
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    jakie wady podajecie gdy was pytaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej bo ja nie
    mam pojecia co bym mogl na takie pytanie odpowiedziec

  • 2. Data: 2003-11-28 13:07:11
    Temat: Re: wady/zalety
    Od: Dexahs <d...@i...pl>

    wojtek wrote:

    > jakie wady podajecie gdy was pytaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej bo ja
    > nie mam pojecia co bym mogl na takie pytanie odpowiedziec

    Najlepiej powiedz prawdę. Jeżeli nic Ci nie przychodzi do głowy,
    również należy to powiedzieć. Tylko delikatnie :)

    Pozdrawiam

    Dexahs

  • 3. Data: 2003-11-28 13:14:23
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jakie wady podajecie gdy was pytaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej bo ja
    nie
    > mam pojecia co bym mogl na takie pytanie odpowiedziec

    Wlasnie wpadlem na bezczelna odpowiedz.

    "To Pan powinien ustalic jakie mam wady, w koncu to pan jest specjalista od
    HR"

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 4. Data: 2003-11-28 14:03:30
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > jakie wady podajecie gdy was pytaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej bo ja nie
    > mam pojecia co bym mogl na takie pytanie odpowiedziec

    - Biorę na siebie zbyt dużą odpowiedzialność
    - Praca bez wyzwań mnie nudzi
    - itd. ;-)

    Chodzi o to, zeby byly to de facto zalety.

    T.

  • 5. Data: 2003-11-28 23:27:51
    Od: "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    - Praca bez wyzwań mnie nudzi
    - itd. ;-)

    Chodzi o to, zeby byly to de facto zalety.

    -------
    No nie do końca - bo gdybym ja Ciebie słuchał to za takie odpowiedzi bym Cię
    zkreślił.
    "Biorę na siebie zbyt dużą odpowiedzialność" - czyli jesteś
    nieodpowiedzialny bo nie mierzysz sił na zamiary ;-)

    Ja kiedyś nie wytrzymałem i na takie pytanie poweidziałem: "Jak byłem mały
    to miałem wadę wzroku, ale teraz już wszystko jest ok".

    W "Paragrafie 22" znalazłem cudowne rozwiązanie tego problemu:
    'Moją jedyną wadą jest to, że nie mam absolutnie żadnych wad".

    Ale potem wyczytałem, że trzeba sie do jakiejś wady (tzn. zalety) przyznać
    .. i mam znowu problem jak autor wątku.

  • 6. Data: 2003-11-28 23:38:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun> napisał w wiadomości
    > Ale potem wyczytałem, że trzeba sie do jakiejś wady (tzn. zalety) przyznać
    > .. i mam znowu problem jak autor wątku.
    Wymien same zalety, a na koncu dodaj, ze twoja jedyna wada jest to, ze
    uwielbiasz klamac ;)

    ---

  • 7. Data: 2003-11-29 00:53:56
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "wojtek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > jakie wady podajecie gdy was pytaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej bo ja
    nie
    > mam pojecia co bym mogl na takie pytanie odpowiedziec .

    To pytanie przewija sie na grupie od wiekow...
    Wyobraz sobie, ze idziesz do sklepu kupic jakis produkt. Czy sprzedawca
    poda ci jego wady? Nie. Kupisz go (produkt) ZAWSZE patrzac na jego zalety.
    Dla mnie pytanie tego typu jest bez sensu.

    A odpowiedz na pytanie brzmi: "Nie mam wad".

    Bez produkowania bzdur i sztucznosci! Nie po to sie przychodzi na interview,
    by siebie samego oczerniac. A teksty w stylu: "potrafie zaniedbac samego
    siebie
    by osiagnac cel firmy" sa sztampowe i u mnie wywoluja usmiech politowania.
    Be yourself!!!

    GreG

  • 8. Data: 2003-11-29 07:03:07
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On 28 Nov 2003 13:36:31 +0100
    "wojtek" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > jakie wady podajecie gdy was pytaja podczas rozmowy kwalifikacyjnej bo ja nie

    - prawdziwe.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 9. Data: 2003-11-29 07:09:35
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sat, 29 Nov 2003 00:53:56 -0000
    "GreG" <g...@w...pl> wrote:

    > A odpowiedz na pytanie brzmi: "Nie mam wad".

    jakby mi ktos tak powiedzial na rozmowie, to uznalabym ze ma problemy z
    samoocena i jego ego buja w oblokach, a co za tym idzie - nie jest w
    stanie spojrzec na siebie samego krytycznie.
    duzy minus.

    KAZDY ma jakies wady.

    nie ma co sie windowac na poziom jakichs aniolow - bo takich nie ma.
    sek w tym, zeby ze swoimi wadami trafic na pracodawce, ktoremu nie beda
    one przeszkadzac.

    zreszta samo pojecie wady jest wzgledne. to co dla jednego jest wada,
    dla drugiego bedzie zaleta.

    np. pracownik ktory jest drobiazgowy, boi sie ryzyka, ma malo wlasnej
    inwencji na stanowisku przedstawiciela handlowego bedzie do uwalenia.
    ale juz jako ksiegowy bedzie sie calkiem niezle nadawal.

    wniosek: trzeba wiedziec, gdzie sie aplikuje i pod katem tego stanowiska
    odpowiednie rzeczy przemilczec a do innych sie przyznac.

    trzeba tez wiedziec, do czego nie bedziemy sie nadawac, a do czego
    bedziemy.
    i nie pchac sie tam, hdzie nam zupelnie nie wychodzi.

    > Bez produkowania bzdur i sztucznosci! Nie po to sie przychodzi na
    > interview, by siebie samego oczerniac. A teksty w stylu: "potrafie
    > zaniedbac samego

    nie chodzi o oczernianie, a o w miare rozsadna samoocene.

  • 10. Data: 2003-12-01 10:20:14
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-29 01:53, GreG wrote:
> [...]
    > Dla mnie pytanie tego typu jest bez sensu.
    >
    > A odpowiedz na pytanie brzmi: "Nie mam wad".

    Jeżeli sprzedawca mówi, że produkt nie ma wad, to znaczy, że sprzedawca
    łże jak szczenna suka.
    Dobra odpowiedź jesta taka, że produkt jest lepszy niz inne, bo:....
    Wprawdzie nie ma tego i tego, ale u konkurencji trzeba za to zapłacić, a
    praktycznie nikt z tego nie korzysta.

    Ważny jest moment podania informacji, kontekst i forma.

    Pzdr: Catbert