PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop przy rozwiązaniu za porozumieniem

  • 1. Data: 2002-01-25 15:40:00
    Temat: urlop przy rozwiązaniu za porozumieniem
    Od: "duszabar" <d...@k...chip.pl>

    złożyłem wypowiedzenie za porozumieniem stron, kończę swoją karierę w firmie
    20 lutego, w związku z tym mam pytanie : z jakiej części urlopu mogę
    skorzystać, czy proporcjonalnie (to będzie jakieś 3,5 dnia) czy mogę starać
    się o wybranie całości ?

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2002-01-25 16:17:37
    Temat: Re: urlop przy rozwiązaniu za porozumieniem
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    > 20 lutego, w związku z tym mam pytanie : z jakiej części urlopu mogę
    > skorzystać, czy proporcjonalnie (to będzie jakieś 3,5 dnia) czy mogę starać

    za porozumieniem stron czyli NIE zlozyles wypowiedzenie (tak w kwestii
    formalnej), tylko porozumielisci sie.

    nalezy Ci sie te 3,5 czyli 4 dni ;), czyli tyle pracodawca powinien Ci dac lub
    wyplacic w postaci ekwiwalentu, ale jesli uda Ci sie dostac wiekszy urlop,
    to nic zlego sie nie stanie - na swiadectwie pracy bedzie, ze wykorzytsales
    np. 15 dni zamiast ze 4...
    no i nowy pracodawca da Ci tylko tyle dni urlopu, ile Ci brakuje
    od ilosci faktycznie wykorzystanej w obecnej firmie do wymiaru calorocznego.

    pozdrawiam

    romek