PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop-pilne › urlop-pilne
    From: "magda" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: urlop-pilne
    Date: Fri, 6 Feb 2004 23:10:54 +0100

    Cześć!
    Jestem na urlopie macierzyńskim, trwa on o dwa tygodnie dłużej niż moja
    umowa o prace. Pracodawca kazał mi przyjść na rozmowe, co dalej, zaraz po
    zakończeniu macierzyńskiego. Czyli jak już nie mam umowy. Jakie mogę ponieść
    tego konsekwencje (oprócz nie przedłużenia umowy)? Mam jeszcze 20 dni
    urlopu, mogę go teraz wykorzystać, a później pójść na wychowawczy?
    Proszę o poradę co mogę zrobić, żeby dobrze na tym wyjść?
    Dzięki!