PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop okolicznosciowy

  • 1. Data: 2004-03-08 10:51:59
    Temat: urlop okolicznosciowy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam serdecznie!!!
    Przeszperalem archiwum i niestety nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na
    moje pytanie. chodzi o to ze za kilka tygodni biore slub cywilny a we
    wrzesniu koscielny. kiedy nalezy mi sie urlop okolicznosciowy??? czy mozna
    zarzadac urlopu na obie okolicznosci??? w sumie rozporzadzenie MPiPS z 15
    maja 1996 mowi ze urlop nalezy sie na okolicznasc slubu (2 dni). nikt
    niestety nie pofatygowal sie ujac w nim na ktory slub i czy tylko raz czy
    mozna skorzystac z tego kilka razy.
    dzieki i pozdrawiam

    --
    Tomek
    t...@w...pl

  • 2. Data: 2004-03-08 13:23:45
    Temat: Re: urlop okolicznosciowy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > maja 1996 mowi ze urlop nalezy sie na okolicznasc slubu (2 dni). nikt
    > niestety nie pofatygowal sie ujac w nim na ktory slub i czy tylko raz czy

    Należy Ci się urlop na jeden ślub z tą samą kobietą. Przcież są sluby
    konkordatowe.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-03-08 13:44:12
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    slub mial byc w pozniejszym terminie ale teraz musimy szybko brac cywila
    zeby kupic mieszkanie i zrealizowac ksiazeczki mieszkaniowe. na konkordatowy
    nie mamy teraz czasu ani kasy przez to moje pytanie. mialem nadzieje ze moze
    uda sie mojego ukochanego pracodawce naciagnac na 2 dni wiecej.
    pozdrawiam

    --
    Tomek
    t...@w...pl

  • 4. Data: 2004-03-09 06:59:27
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Podstawą do urlopu okolicznościowego w tym wypadku jest akt śubu, który
    dostajesz po ślubie cywilnym bądź konkordatowym, a nie po kościelnym

  • 5. Data: 2004-03-11 11:40:49
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja 1996 mowi ze urlop nalezy sie na okolicznasc slubu (2 dni). nikt
    > niestety nie pofatygowal sie ujac w nim na ktory slub i czy tylko raz czy

    Ślub kościelny pracodawcy nie obchodzi - w świetle prawa to nie jest ślub
    (jest takim jedynie cvywilny albo :konkrdatowy" - czyli "dwa w jednym")

    Jeśli przejdzesz na islam, gdzie mozesz mieć 4 żony, to sądzisz że
    dostaniesz 8 dni wolnego? :)