PracaGrupypl.praca.dyskusje › UPLook

  • 1. Data: 2004-02-26 21:53:44
    Temat: UPLook
    Od: "MorpheusPL" <b...@g...pl>

    Witam
    Chciałbym zapytać jak z punktu widzenia prawa pracy wygląda kwestia
    zdalnego (poprzez lokalną , zakładową sieć komputerową) inwigilowania
    pracowników przez pracodawcę.
    Chodzi mi przykładowo o kontrolę za pomocą programów typu
    http://uplook.net/
    Pozdrawiam
    MorpheusPL

  • 2. Data: 2004-02-27 09:44:09
    Temat: Re: UPLook
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-26 22:53, Użytkownik MorpheusPL napisał:
> [...]
    > pracowników przez pracodawcę.
    > Chodzi mi przykładowo o kontrolę za pomocą programów typu

    A skąd wiesz, że jesteś inwigilowany? To, że oprogramowanie jest
    zainstalowane, to jeszcze nic nie znaczy.
    U nas w firmie używamy podobnego oprogramowania, ale tylko po to, aby
    nie latać za każdym razem do kompa użytkownika - pewne administracyjne
    rzeczy można zrobić zdalnie, nie ruszając się z fotela. Tak jest po
    prostu wygodniej.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-02-27 13:53:19
    Od: "PiotrP" <p...@a...com.pl>

> [...]
    > nie latać za każdym razem do kompa użytkownika - pewne administracyjne
    > rzeczy można zrobić zdalnie, nie ruszając się z fotela. Tak jest po

    poznaj uplooka, a potem pogadamy
    to nie służy do zdalnych robót, tylko do zdalnego podglądania
    problemem jest - czy liczy się ilośc uderzeń w klawiaturę, czy dobrze
    wykonana praca?

    pozdr.
    PiotrP

  • 4. Data: 2004-02-27 16:20:30
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2004-02-27 14:53:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *PiotrP* skreślił te oto słowa:

    > poznaj uplooka, a potem pogadamy
    > to nie służy do zdalnych robót, tylko do zdalnego podglądania
    > problemem jest - czy liczy się ilośc uderzeń w klawiaturę, czy dobrze
    > wykonana praca?

    Problemem moze byc to,
    -ze pracodawca nie chce zebys instalowal nielegalne opragromowanie, bo to
    on za to odpowiada;
    - i moze niechciec, zebys na firmowym sprzecie zajmowal sie swoimi
    przywatnymi sprawami.
    I jak najbardziej ma prawo popatrzec jak pracujesz na swoim narzedziu
    pracy, ktorym jest komputer - tak samo szef malarzy moze postac i popatrzec
    im na rece jak maluja sciany.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl