PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i problem

  • 1. Data: 2003-05-06 23:30:37
    Temat: urlop i problem
    Od: Janusz Maślany <m...@p...onet.pl-nospam>

    Witam.
    Mam nastepujacy problem. W pracy powiedziano mi ze w miesiacu przysluguja
    mi 2 dni urlopu, i z tego powodu nie moge wziac calych 2 tyg urlopu(mimo iz
    przysluguje mi 18 dni ). Oprocz tego niema zadnych problemow z zastepstwem.
    Czy mam sie smiac czy faktycznie tak jest w przepisach?

    JM

  • 2. Data: 2003-05-07 04:15:48
    Temat: Re: urlop i problem
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 07 May 2003 01:30:37 +0200, Janusz Maślany
    <m...@p...onet.pl-nospam> napisał:

> [...]
    >przysluguje mi 18 dni ). Oprocz tego niema zadnych problemow z zastepstwem.
    >Czy mam sie smiac czy faktycznie tak jest w przepisach?
    Raczej płakac, gdyż terminy urlopów uzgadnia się z pracodawcą. Twój
    wyraźnie jest dowcipny.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 3. Data: 2003-05-07 05:19:07
    Od: <p...@g...pl>

    "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> wrote in message

    > Raczej płakac, gdyż terminy urlopów uzgadnia się z pracodawcą. Twój
    > wyraźnie jest dowcipny.

    termin uzgadniasz z pracodawcą i owszem, ale jak dobrze pamiętam, to raz
    musi on być nie krótszy niż 14 dni.
    kodeks pracy do poczytania