PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop bezpłatny

  • 1. Data: 2004-04-13 16:20:13
    Temat: urlop bezpłatny
    Od: "Slap" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    pracuje w szkole, w związku z tym nie przysługuje mi urlop w innym terminie
    niż wakacje. Zastanawiam się więc nad urlopem bezpłatnym, ale obawiam się,
    że pracodawca może mi go nie udzielić. Co powinienem w związku z tym zrobić?
    Czy istnieją jakieś konkretne sytuacje, w których pracodawca zobowiązany
    jest do udzielenia takiego urlopu?
    Jeszcze jedno pytanie : jaki okres wypowiedzenia obowiązuje będąc
    zatrudnionymw szkole, na czas określony?
    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2004-04-14 18:26:09
    Temat: Re: urlop bezpłatny
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > jest do udzielenia takiego urlopu?
    > Jeszcze jedno pytanie : jaki okres wypowiedzenia obowiązuje będąc
    > zatrudnionymw szkole,  na czas określony?

    Nie wiem jak wyglada sprawa urlopu o który pytasz w Karcie Nauczyciela.W kp
    jest to przepis fakultatywny tzn. pracodawca może ale nie musi se na nirgo
    zgodzić. Pozdrawiam.