PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop › urlop
    From: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: urlop
    Date: Mon, 19 Jul 2004 21:06:55 +0200

    Witam.
    Podjąłem w sierpniu 2003r moją pierwszą pracę. W tamtym okresie czasu
    studiowałem. W czerwcu obecnego roku skończyłem studia ze stopniem
    licencjata.
    Od sierpnia pracuję w tej samej firmie będąc zatrudnionym na czas określony
    do 2005roku nie otrzymawszy ani jednego dnia urlopu.
    Ile dni urlopu należy mi się w miesiącu sierpniu?
    Czy to prawda jest że w myśl obowiązujących przepisów w sierpniu 2003r,
    urlop dopiero zaczyna naliczać się po przepracowanym roku czasu tzn.
    za rok 2003 nie otrzymam ani jednego dnia urlopu, dopiero po roku czasu lub
    od maja obecnego roku, czyli po wejściu nowych przepisów?

    Dziękuję za odpowiedź.

    Sebastian