PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie z punktu widzenia pracodawcy › umowa zlecenie z punktu widzenia pracodawcy
    From: "pr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa zlecenie z punktu widzenia pracodawcy
    Date: Wed, 15 Oct 2003 12:51:51 +0200

    Witam
    Mam pytanie dotyczace checi zatrudnienia danej osoby do wykonywania danej
    konkretnej pracy.
    Chcialbym sie dowiedziec jakie sa roznice w zakresie odpowiedzialnosci i
    zobowiazan (a w szczegolnosci ponoszonych kosztow) wynikajacych dla
    pracodawcy w przypadku zatrudnienia tej osoby na umowe zlecenie, a
    prowadzenie wlasnej dzialalnosci przez ta osobe.
    Mam nadzieje ze pytanie jest zrozumiale, chociaz moze sie wydawac troche
    dziwnie sformulowane.