PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie oszustwo

  • 21. Data: 2006-07-15 00:14:02
    Temat: Re: umowa zlecenie oszustwo (podziekowania)
    Od: tomSee <t...@w...pl>

    tomSee napisał(a):
> [...]
    > czerwiec - wszystkie od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Ze wszystkich się
    > wywiązałem, za kwiecień dostałem wynagrodzenie do ręki (podpisałem
    > odbiór gotówki), za maj dostałem przelew na moje konto... Koleś płacił
    > po 10-tym, choć umowa kończyła się z dniem ostatniego m-ca. No ale płacił.
    > Za maj powiedział, że mi nie zapłaci, bo po pierwsze taką ma zasadę -
    > poprzednim pracownikom też nie płacił ostatniej wypłaty (niedawno się
    > dowiedziałem) - po drugie, jeżeli zdecyduję się pracować u niego dalej,
    > "wyśle przelew w ciągu 5 minut" (cytat).

    Bardzo dziękuje Szanownym Grupowiczom za wszelkie odpowiedzi, co ciekawe uzyskałem
    ich więcej niż na pl.soc.prawo...

    Chciałem się odnieść do odpowiedzi Michała,
    > Ej ludzie dajecie się robić w bambuko a później płacz że was wykorzystują.
    że ciężko na pierwszej pracy wymagać oprócz prawidłowej umowy zlecenia np. weksla na
    tą sumę,

    oraz D.Tarczyńskiego,
    > No i co z tego ze 10? moglo by byc i po pol roku.. (czytaj umowe... bo KP > cie nie
    obowiazuje poki co; w Umowie zleceniu moze byc nawet ze
    Na umowie zleceniu nie było podanej daty wypłaty świadczeń, wiec IMO datą tą jest
    data końca tej umowy, a nie jakiś tam 10-ty...

    Co do firmy, to ku przestrodze wszelkie informacje znajdziecie na http://mega.com.pl

    Pozdrawiam,

    tomSee[AT]wp[DOT]pl | http://sokol.jod.pl