PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna w MAN

  • 1. Data: 2006-07-12 22:33:08
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna w MAN
    Od: R...@g...com

    Witam,
    ostatnio zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko
    księgowego w firmie MAN (Sady k. Poznania). W związku z tym
    chciałbym się dowiedzieć, czego mogę się spodziewać. Czy ktoś z
    szanownych grupowiczów miał do czynienia z tą firmą i czy może
    się podzielić spostrzeżeniami na ten temat? Jakich pytań mogę się
    spodziewać? Ile osób bierze udział w rozmowie? Chciałbym również
    dowiedzieć się, jak kształtują się zarobki księgowych w Poznaniu
    i ile mogę zażądać, żeby nie spalić? Dodam tylko, że jeszcze
    nigdzie nie pracowałem (odbyłem tylko praktyki).