PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a zasiłek

  • 1. Data: 2002-10-01 16:24:30
    Temat: umowa zlecenie a zasiłek
    Od: "Claris" <c...@w...pl>

    Prosze o pomoc w nastepujacej kwestii:

    przez ostatni rok (13 miesiecy dokladnie) pracowalam na umowe - zlecenie
    (studencka bez ZUSu, studia doktoranckie). Teraz rozstalam sie z firma i
    prawdopodobnie bede musiala zarejestrowac sie w Urzedzie Pracy.
    1) Czy bedzie nalezal mi sie zasilek?
    2) Czy moge zarejestrowac sie jako absolwent (studia ukonczylam w czerwcu
    2001, wtedy tez sie obronilam)

    Bede wdzieczna za odpowiedz,

    --
    Claris /ona/ z Wrocławia
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-02 07:58:02
    Temat: Re: umowa zlecenie a zasiłek
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

> [...]
    > 1) Czy bedzie nalezal mi sie zasilek?
    > 2) Czy moge zarejestrowac sie jako absolwent (studia ukonczylam w czerwcu

    Witam
    Nie jestem całkiem pewna (należało by sprawdzić to w ustawie o zatrudnianiu
    i przeciwdziałaniu bezrobociu) ale wydaje się mi, że decydujące znaczenie ma
    tu osiągany dochód, który miesięcznie nie może być niższy niż najniższe
    wynagrodzenie a także czy od wynagrodzenia była odprowadzona składka na
    Fundusz Pracy.

    Pozdrawiam
    Beti

  • 3. Data: 2002-10-02 10:59:58
    Od: j...@p...onet.pl

    > Prosze o pomoc w nastepujacej kwestii:

    > 2) Czy moge zarejestrowac sie jako absolwent (studia ukonczylam w czerwcu
    > 2001, wtedy tez sie obronilam)

    Nie. Status absolwenta przysługuje prze 1 rok od momentu zakończenia studiów.

    Kaktus