PracaGrupypl.praca.dyskusje › głupie pytanie - Gazeta.pl

  • 1. Data: 2002-10-01 16:23:41
    Temat: głupie pytanie - Gazeta.pl
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    Mozecie mi pqwoiedzieć czy w internetowym wydaniu gazety wyborczej znajde
    wszytkie poniedziałkowe ogłoszenia o prace jakie ukazały sie na papierze?
    Pomóżcie mi bo szukam i szukam, nie mam papierowego wydania, pamietam co
    było, ale tych ogłoszeń nie ma do jasnej ciasnej...

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

    Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

  • 2. Data: 2002-10-01 16:27:38
    Temat: Re: głupie pytanie - Gazeta.pl
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    nie wszystkie. Czesc jest tylko w papierowym a czesc tylko w interneotywm

  • 3. Data: 2002-10-01 19:33:26
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Metaxa" <m...@s...pl> wrote in message

    > Mozecie mi pqwoiedzieć czy w internetowym wydaniu gazety wyborczej znajde
    > wszytkie poniedziałkowe ogłoszenia o prace jakie ukazały sie na papierze?

    Nie. Z prostej przyczyny - jeśli gazeta dostanie gotowe ogłoszenie-obrazek
    do wydrukowania na papierze, to nie da się[*] z tego wyciągnąć treści
    tekstowej i wstawić do serwisu internetowego. Są wszystkie ogłoszenia
    "drobne".

    [*] - wiem, że się da, jeśli zatrudni się do tego dodatkowe dwieście osób.
    Więc się nie da.

    Tomek Z.