PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło przy zawieszonej działalności

  • 1. Data: 2003-03-20 09:32:51
    Temat: umowa o dzieło przy zawieszonej działalności
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym zapytać szanownych grupowiczów czy mogę mając zawieszoną DG
    podpisywać umowy o dzieło z firmą, której wcześniej świadczyłem usługi jako
    firma - przed jej zawieszeniem ?

    dziękuję i pozdrawiam
    Darek W.

  • 2. Data: 2003-03-20 13:41:04
    Temat: Re: umowa o dzieło przy zawieszonej działalności
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Darek W" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > dziękuję i pozdrawiam
    > Darek W.
    >
    > Jeżeli zawiesiłeś działalność to nie możesz wystawiać faktur ani
    posługiwać się jej danymi ona jest zawieszona czyli nie funkcjonuje.

  • 3. Data: 2003-03-20 14:06:07
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    > posługiwać się jej danymi ona jest zawieszona czyli nie funkcjonuje.

    Ale ja nie chcę wystawiać faktur. Ja chcę podpisać zwyklą umowę o dzielo
    jako osoba fizyczna .

    pozdr. Darek

  • 4. Data: 2003-03-20 18:23:27
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Ale ja nie chcę wystawiać faktur. Ja chcę podpisać zwyklą umowę o dzielo
    > jako osoba fizyczna .

    brak zdrowotnego>wiecej podatku> jesli wieksze odliczenia = duuuuuzy zwrot
    ;]

    Jean