PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nord Data Center - Czy ktos zna ta firme??

  • 1. Data: 2003-03-20 00:26:00
    Temat: Nord Data Center - Czy ktos zna ta firme??
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Witrynę firmy można znaleźć pod adresem http://www.ndc.net.pl/ .
    Nie dawno wysłałem swoją ofertę do tej firmy w związku z ogłoszeniem na
    usenet://pl.praca.oferowana na stanowisko "Handlowiec IT". Zostałem
    zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną do Gdańska. Jeśli ktoś miał kontakty
    lub lepiej pracował (pracuje) w tej firmie, byłbym szczerze zobowiązany za
    wszelkie opinie o niej. Bądź co bądź żeby dotrzeć na rozmowę kwalifikacyjną
    będę musiał przebyć blisko 300 km. Nie ma z tym żadnego problemu, ponieważ
    jestem gotów przenieść się do Trójmiasta choćby od zaraz, jednak... Właśnie
    zawsze jest jakieś jednak. Potrzebuję wszelkich możliwych opinii na temat
    tej firmy od ludzi, którzy mieli z nią jakikolwiek kontakt. Wszak
    wyjeżdżając tam do pracy zostawiłbym za sobą wszystko co znam... Mam
    nadzieję, że wszytkie opinie będą jak najbardziej pozytywne. :)
    motto