PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma OVB o co chodzi??:)

  • 1. Data: 2003-09-22 21:23:13
    Temat: firma OVB o co chodzi??:)
    Od: "gonia pedziszewska" <m...@i...pl>

    wie ktos, co to takiego?..tzn wiem, ze posrednicza w produktach kredytowych,
    kumpela cos bredzi o pracy dla nich, ale pachnie mi to "systemem
    argentyńskim" czy inna piramidka:(
    za wszelkie opinie bede bardzo wdzieczny...
    z.

  • 2. Data: 2003-09-22 21:29:59
    Temat: Re: firma OVB o co chodzi??:)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "gonia pedziszewska" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bknp7p$2k0$1@pyro.tvk.pl...
> [...]
    > kumpela cos bredzi o pracy dla nich, ale pachnie mi to "systemem
    > argentyńskim" czy inna piramidka:(
    > za wszelkie opinie bede bardzo wdzieczny...

    http://groups.google.com/groups?q=ovb&num=100&hl=pl&
    lr=lang_pl&ie=UTF-8&inlang=pl&sa=N&tab=wg

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 3. Data: 2003-09-23 05:33:56
    Od: "gonia pedziszewska" <m...@i...pl>

    oooo i juz wiecej pytan nie mam;))) dziekuje serdecznie, za zaoszczedzony
    wieczor:)))