PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa absolwencka › umowa absolwencka
    From: "tala" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa absolwencka
    Date: Sat, 21 Jun 2003 10:06:21 +0200

    Czesc,
    Jesem absolwentka informatyki i znalazlam firme ktora chce mnie zatrudnic na
    umowe absolwencka... niestety nie w zawodzie, tylko taka tam praca biurowa.
    UP ma miesiac na podjecie decyzji - wiec czekalam (i czekam) i jakos po
    tygodniu czekania pojawila sie na horyzoncie firma, dla ktorej co jakis czas
    moglabym pracowac na umowe zlecenie. I tu wlasnie mam pytanie - czy bedac na
    tzw. umowie absolwenckiej (chca mnie zatrudnic na rok) moge dodatkowo
    pracowac na umowe zlecenie czy tez jest to wykluczone??
    Dodam jeszcze, ze zalezy mi teraz zeby byc gdzies zatrudniona na etat (czyli
    zeby mi sie liczylo do stazu pracy etc...).
    Wiec jak to jest z ta umowa absolwencka?? Bo w koncu to nie ja tylko
    pracodawca ma z tego kozysci finansowe i - w koncu - to zwykla umowa o
    prace....

    pzdr,
    tala